|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: ג'אד נאמן , אחלאם שיבלי , יואב הראל , חנניה בר , גיל תורן |
הופעה ראשונה: ישראל 2006
משך הופעה: 80 דקות
|
|
|
|
אירינה, רקדנית מקצועית בארץ הולדתה אוקראינה, עלתה לישראל לפני כעשרים שנה לאחר התאהבותה בצעיר ישראלי ערבי אותו פגשה במועדון פעילים קומוניסטי. מתוך אמונה בריקוד כמייצר דיאלוג דו שפתי, הקימה קבוצות ריקוד משולבות בחיפה ובגליל, כשהיא נאבקת בהתנגדות החברה המסורתית.
ערב תחרות בעלת שם עולמי בקייב, מתגלים סדקים בין הרצונות המנוגדים של רקדנית צעירה, יהודיה עולה, שהריקוד הוא משאת חייה, ורקדן ערבי כישרוני השואף ללימודי רפואה. המתח והקונפליקט ביניהם מתורגם משפת האומנות לרובד הפוליטי. בהתבוננות איטית ומלאת סבלנות, פורם הסרט את המרקם השברירי של יחסי הדמויות, נע מישראל לאוקראינה וחוזר חלילה, חובק בתוכו צרורות של זיכרונות, הן מתוך עברה של אירינה עצמה כילדה באוקראינה ויחסיה עם הוריה, והן בהקשר רחב יותר הנוגע לקשר בין ישראל לאוקראינה על רקע מלחמת העולם השנייה. נוכחות שני הרקדנים במסע והרקע השונה ממנו הם באים, מחדדים שאלות של זהות ושייכות במבע אוניברסלי.
עברית, רוסית וערבית, תרגום לעברית ואנגלית
|
|