|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
שחקניות: סטניסל מראר, סילבי טסטו, אוליביה בונאמי, ליליין רובר, אורור קלמן |
הופעה ראשונה: 2000
משך הופעה: 118 דקות
|
|
|
|
עיבוד חופשי לכרך החמישי ביצירתו של מרסל פרוסט "בעקבות הזמן האבוד": סיפורו של סימון, סופר חולני ויפה תואר, החושד כי אריאן - מאהבתו מנהלת קשר לסבי עם חברתם המשותפת ועם נשים נוספות. סדרת מעקבים אחרי אריאן וניסיון לכלוא אותה בביתו עולה לסימון בסופו של דבר בבידודו מהעולם. שנטל אקרמן אחראית על יצירת המופת "ז`אן דילמן", סרט שעקב במשך שלושה ימים אחר חייה של עקרת בית העובדת לפרנסתה בזנות. גם ב"השבויה" משקיעה אקרמן חלק נכבד מהסרט בתיאור חלל ההתרחשות הכולא את הדמויות ומעצים את האובססיות שלהן. ההשראה לעיצובו האמנותי נשאבה ממעונו הפרטי של פרוסט ומכתיבתו רבת הפרטים, והדמויות מהלכות על המסך באטיות מודעת לעצמה ומדגישות כל מלה ומלה משל מדובר בקריאה דקדקנית בספר עצמו.
צרפתית, תרגום לאנגלית ועברית.
|
|