|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע יפני |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: טושירו מיפונה , מסאיוקי מורי , מצ'יקו קיו |
הופעה ראשונה: יפן 1950
משך הופעה: 88 דקות
|
|
|
|
המשמעות היחסית של האמת בעיניו של בן אנוש היא נושא יצירת המופת של קורוסאווה, הסרט ש"חשף" בפסטיבל ונציה (בו גם זכה בפרס הגדול) את הקולנוע היפני לעיניים מערביות. העלילה מתרחשת על רקע יפן הפיאודלית ההרוסה ממלחמות פנימיות במאה ה 12 עימות בין שודד לסמוראי ואשתו ביער שבסיומו נהרג הסמוראי, מסופר במספר גרסאות סותרות ע"י מספר עדים. משחק מופלא של טושירו מיפונה כשודד הכריזמטי והחייתי. צילום יפהפה בשחור לבן.
יפנית, תרגום לאנגלית
|
|