|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קלאסיקה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: מרלון ברנדו , קארל מלדן , אווה מרי סיינט |
הופעה ראשונה: ארה"ב 1954
משך הופעה: 108 דקות
|
|
|
|
נציג בולט של הריאליזם החדש בקולנוע האמריקאי של שנות החמישים, בשילוב טכניקת המשחק הריאליסטית של "השיטה". גיבור עממי עומד בפני בעיה מוסרית קשה: האם להלשין על חבריו ובכך לשתף פעולה עם השלטונות, או לתת ידו לגנגסטריזם שהשתלט על האיגוד המקצועי בו הוא חבר בנמל ניו יורק. איליה קאזאן, יש הטוענים, ניסה להצדיק באמצעות סרטו זה את שיתוף הפעולה שלו עם המקרתיזם, ומפגין בו זמנית, גם מודעות חברתית עמוקה, כשהוא בוחן לעומק את מעמדו החברתי של הגיבור. אוסקרים לסרט הטוב, לבימוי, לשחקן (ברנדו), שחקנית משנה (אווה מרי סיינט), צילום (בוריס קאופמן), תסריט (באד שולברג), עיצוב ועריכה.
אנגלית ללא תרגום
|
|
|
תגובת גולשים (1 תגובות) | | | | הוסף תגובה לכל התגובות | | 1. ברנדו
| | | | יחיד בדרו. אתה הוא היחיד. לולא אתה כל הסרטים שבהם שיחקת היו....תגיד אתה זוכר איך הנפת את החרב על קפטיין בליי ב"המרד על הבאונטי?".
הוסף תגובה | | | | |
|
|
|
|