|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
סרטים קצרים |
|
|
|
|
|
|
רומן פולנסקי: סרטים קצרים |
|
|
|
|
|
|
מוזיקה חיה לסרטים מוקדמים של רומן פולנסקי מאת נועם ענבר ("הבילויים"), אדם שפלן ("אוזו-בזוקה", "קותימאן אורקסטרה") ואריאל ארמוני ("פיסוק רחב").
פולנסקי הצעיר עשה ניסיונות שונים בקולנוע אילם, טוטלי, ללא דיאלוג המלווה ע"פ רוב במוזיקה של ידידו המלחין קז'ישטוף קומדה. מאז, מוזיקאים רבים חזרו ליצירות קצרצרות ואינטנסיביות אלו והלחינו או אלתרו להן פסי-קול אלטרנטיביים.
האתגר כאן הוא כפול: ליצור מוזיקה שעומדת בקריטריונים הגבוהים שהציב קומדה אך שונה מהם לחלוטין ובה בעת משרתת את הסרטים ומרעננת את הצפייה בהם. עבור כל אחד מהסרטים הנבחרים, התאימו שלושת המוזיקאים שפת-סאונד אחרת ואתגרו את חווית הצפייה.
|
|