הקונצרט השביעי בסדרת "צלילים" של אסכולות יפגיש את קהלו עם הרכב השלישייה של אורית אורבך, רז כהן ונדיה וינטראוב. עומר שומרוני, מבקר המוזיקה של "גלובס" , יקדים הרצאה לקונצרט
הקלרניתנית אורית אורבך מרבה לשלב מוזיקה יהודית וחסידית בהופעותיה. לצידה מופיע הצ`לן רז כהן, שהוא הצ`לן המוביל בתזמורת הסימפונית ראשון לציון. הפסנתרנית נדיה וינטראוב מרבה להופיע בארץ כסולנית, והיא נוהגת להעשיר את הרפרטואר הקלאסי הסטנדרטי שלה בהרבה מוזיקה אמריקאית, בכללה מוזיקה מאת גרשווין ויצירות ג`אז שונות. כמו כן היא הופיע לאחרונה בערב פרפראזות על אופרות שנכתבו בידי גדולי המלחינים. בפסטיבל ישראל האחרון היא השתתפה במרתון באך-סקרלטי.
בקונצרט יושמעו שלוש יצירות, שאף אחת מהן איננה מושמעת כבשגרה. שלישיית "קגלשטט" מאת מוצרט ידועה כיום כאחת מיצירות המופת הראשונות במוזיקה הקאמרית, המביאות לידי ביטוי את הקלרנית, אולם תפקיד כלי המיתר כתוב במקורו לוויולה. המילה "קגלשטט" מתייחסת לסוג של משחק הכדורת, שבו , כך טוענים, השתעשע מוצרט בעת חיבור היצירה.
שנייה בקונצרט - השלישייה מאת המלחין הישראלי החשוב מרדכי סתר. השלישייה נכתבה ב-1973 בעיצומה של תקופת היצירה האחרונה שלו - שבה הלאומיות הישראלית והשורשים היהודיים שאפיינו את סתר המוקדם מתחלפים במוזיקה קאמרית בסגנון אישי. זכורה השמעת היצירה על ידי יונה אטלינגר ופנינה זלצמן ז"ל וכן הצ`לן עוזי ויזל יבל"א.
לסיום, תושמע שלישייה אופוס 38 מאת בטהובן. יצירה זו היא עיבוד שבטהובן ערך לאחת מיצירותיו, שבני דורו אהבו במיוחד - זוהי השביעייה אופוס 20 לכלי מיתר וכלי נשיפה. בטהובן הצטיין במיוחד בהעברת יצירותיו מהרכב להרכב, באופן כזה שקשה לומר באופן אובייקטיבי מהו המקור ומהו העיבוד. הקלרנית מייצג את כל הנשיפה מן ההרכב המקורי, הצ`לו מחליף את כלי המיתרים, ואילו הפסנתר מתווך בין שני העולמות הצליליים.
הקונצרט יתקיים ביום חמישי, 31 במאי 2007, ב- 20:30 באולם נוידרפר, קמפוס האוניברסיטה הפתוחה ברעננה. לפרטים נוספים ולהרשמה בטל` 1-700-700-169.