סגור בנר
אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
מחול
לוח האירועים 2024 אפריל 
א ב ג ד ה ו ש
 
10111213
14151617181920
21222324252627
282930
ידיעה
 
מאת: מערכת הבמה קורס שיווק מחול
 

 
 
עמותת הכוריאוגרפים פותחת קורס למעוניינים להתמחות בשיווק מחול אמנותי בישראל 


עמותת הכוריאוגרפים מציעה  קורס מיוחד המיועד למעוניינים להתמחות בתחום שיווק המחול האמנותי בישראל  וכמו כן למנהלי להקות, מפיקים וליוצרים עצמאיים.
 
הקורס כולל תשעה מפגשים בני שלוש שעות כל אחד, שיכללו הרצאות, הדרכה מעשית, סודות, טיפים מהמקצוע ועבודת התנסות בהדרכת אנשי מקצוע מהשורה הראשונה בתחום.  הקורס יתקיים במהלך החודשים יוני, יולי בימי חמישי  בשעות 21:00-18:00 ובימי שישי בין השעות 12:30-09:00 בבית אריאלה בתל-אביב.

בוגרי הקורס יקבלו תעודת השתתפות ויוזמנו להציע את מועמדותם לעבודה כאנשי שיווק.

הקורס מתקיים בסיוע משרד המדע, התרבות והספורט. ייעוץ: אלי גרינפלד 
   
פירוט המפגשים:

מפגש ראשון - יסודות השיווק
מגיש: יוסי פשר
 
הגדרות ומושגים מעולם השיווק והמכירה, טיפים באמנות השכנוע, דרכים ליצירת קשר ראשוני עם הקניין הפוטנציאלי, שיטות להגדלת קהלי היעד. יוסי פשר הוא בעל חברת ייעוץ ארגוני העוסקת בתחומי האסטרטגיה, ההדרכה, הארגון, הניהול והשיווק בארץ ובעולם, פיתוח צוותי עבודה, ניתוח ארגוני ולווי שינוי בארגונים ציבוריים ומוסדות תרבות וכן בארגונים  עסקיים, תעשייתיים ופרטיים בהיקפים שונים.  מתמחה  בייזום תכנון ושיווק של פרויקטים הדרכתיים בתחום השיווק, המכירות, הנעת עובדים, הטמעה ומיסוד שינוי ושיפור תהליכים בארגונים ציבוריים, חברות פרטיות ומוסדות תרבות. ניהל בין השאר את המרכז הקהילתי "בית הנוער העברי" במחלקת התרבות של עיריית ירושלים, וכן ליווה את תיאטרון חיפה והקאמרי  בשינויים ארגונים. 
 
מפגש שני -  שיווק ומכירת אומנות המחול לציבור הרחב
מגישים: סיגל אלוני ועדי שעל
 
פיתוח שיטות שיווק תוך הסתמכות על דוגמאות מהשטח, בניית אסטרטגיה ארוכת טווח, פילוח קהלי יעד, שיווק יצירתי, הבנת תהליכי העבודה מול קניינים. סיגל אלוני היא מייסדת חברת גאלה הפקות ואמרגנות ומנהלת שיווק. שימשה כרכזת תכניות יישובים במדור סל תרבות ב"אמנות לעם".  חברת גאלה מתמחה בשיווק להקות מחול בארץ ובחו"ל. בין לקוחותיה להקת המחול ורטיגו, להקת המחול קמע, קבוצת מחול נעה דר.  עדי שעל הוא מנכ"ל להקת המחול ורטיגו, כוריאוגרף ורקדן.
 
מפגש שלישי – מנהל התרבות ואמנות לעם
 
מפגש זה מתחלק בין שני הנושאים הבאים:
 
מינהל התרבות כגוף המרכזי המסייע לקידום המחול בישראל - מגישה: נילי כהן - הצגת המדיניות של חשיפת היצירה המחולית ותמיכה ביוצרים (החל מראשית דרכם ועד להתגבשותם כלהקה) וכן קירוב קהלים במרכז ובפריפריה. נילי כהן היא מנהלת המחלקה למחול וסגנית ראש מינהל תרבות במשרד המדע התרבות והספורט
 
אמנות לעם וקידום המחול בפריפריה - מגישה: רינת גלאון. ההרצאה תתמקד בעבודת שיווק מול רכזי תרבות בפריפריה , החשיבות בהסברה ובהנגשת שפת המחול לרכזים ומנהלי מחלקות התרבות המעצבות את דעת הקהל וטעמו התרבותי בישובים. ההרצאה תכלול מפגש עם שני רכזי תרבות מייצגים מישובי הפריפריה. רינת גלאון היא מנהלת תחום מחול ומ"מ מנכ"ל אמנות לעם.
 
מפגש רביעי -  שיווק ומיתוג באינטרנט
 
מפגש זה מתחלק בין שני הנושאים הבאים:
 
שיווק באינטרנט – מגיש: דניאל צוקרמן. עקרונות השיווק באינטרנט והערוצים העיקריים בו כולל שיווק במנועי החיפוש, שיווק באמצעות טקסט/חיפושים, תוכן, קהילות ורשתות חברתיות, ערוצי מדיה שונים, דגשים לגבי בניית אתר ובניית הרעיון השיווקי עבור האתר. מלווה בדוגמאות המותאמות לתחום שיווק תרבות מחול. דניאל צוקרמן הוא  יועץ מומחה באסטרטגיות שיווק  באינטרנט, בשיתוף עם WSI העולמית. הקים למעלה מ- 1,000 אתרי אינטרנט. היה שותף במשרד הפרסום אדלר חומסקי & ורשבסקי. בעל ניסיון עשיר כמרצה ומנהל סדנאות וימי אימון בתחום השיווק, המכירות והפרסום לאלפי לקוחות.
 
יתוג אישי באינטרנט – מגיש: מאור קפלנסקי. על מיתוג אישי ומיתוג לצרכים מקצועיים - עסקיים. ההרצאה כוללת הדגמות והדרכה מעשית כיצד מבצעים מיתוג אישי באינטרנט, על ידי שימוש בכלים רבים ומגוונים כמו: אתר אישי, בלוג מקצועי, רישום ברשתות, פרסום מאמרים, קטעי וידאו, קטעי אודיו, הודעות בפורומים מקצועיים ועוד.
מאור קפלנסקי  הוא מומחה למיתוג אינטרנטי אישי. לשעבר עיתונאי במעריב, כיום מקדם אתרים בחברת האינטרנט PLUTO GROUP . פיתח מודל מקורי לקידום אישי ברשת, ומנהל בלוג פופולרי המוקדש לתחום.
 

מפגש חמישי – שיווק בחו"ל ואחורי הקלעים של העשייה השיווקית
 
מפגש זה מתחלק בין שני הנושאים הבאים:
 
 שיווק מחול בחו"ל  - מגישה דינה אלדור. הצגת פסטיבלים בינלאומיים בולטים בתחום המחול. איך פועלים בשוק העולמי - קודים לעבודה מול סוכנים וטיפים מהשטח. דינה אלדור היא אחראית ניהול ופיתוח סיורים בינלאומיים של להקת בת שבע ושל יסמין גודר
 
מאחורי הקלעים של העשייה השיווקית – מפגש עם יוצרים. ההתמודדות של יוצרי המחול עם סוגיית השיווק בארץ ובחו"ל ההצלחות והקשיים שבדרך. (שמות המשתתפים ימסרו בהמשך)
 
מפגש שישי - יחסי ציבור
מגישה אורה לפידות
 
עקרונות בסיסיים ביחסי ציבור. איך פונים לתקשורת, עקרונות לכתיבת הודעה לעיתונות. איך מרכזים תשומת לב תקשורתית. הכרות עם אמצעי התקשורת הפועלים בתחום התרבות אורה לפידות היא מנהלת משרד יחסי הציבור המוביל בישראל בתחום התרבות, בין לקוחותיה: פסטיבל ישראל, להקת בת-שבע, מרכז סוזן דלל, האופרה הישראלית. המפגש כולל הרצאה והתנסות מעשית
 
מפגש שביעי –עטיפה ומיתוג תרבות
 
מפגש זה מתחלק בין שני הנושאים הבאים:
 
העטיפה של המופע – מגישה דורית טלפז. מהם החומרים הגרפיים הנדרשים לפרסום המופע במדיות השונות. מאמצעים ספרטנים ועד למיין סטרים. לטרנדים בעיצוב גרפי. קצת על דפוס - בין הדיגיטלי לדפוס האופסט. התמודדות עם תקציבים נמוכים. על החומרים הגרפיים למופע עצמו והחשיבות של התכנים והחומרים המחולקים לקהל.  דורית טלפז היא רקדנית לשעבר בבלט הישראלי. מעצבת גרפית למחול עבור טליה פז, ענת דניאלי, נעה דר , להקת המחול ורטיגו, עמותת הכוריאוגרפים. מעצבת הבית של גלריה לאמנות זומר. מעצבת פתיחים וסגירים לסרטים בין השאר לסרט: "כנפיים שבורות", לתפוס את השמיים ועוד וגם קצת עבודות וידאו

מיתוג תרבות – מגיש: אילן שיר. מהו מיתוג , איך בונים זהות מותגית מתאימה ומה הקשר בין מיתוג לתרבות. על תהליך הגדרת בניית השפה העיצובית, הגדרת הזהות החזותית והמילולית של הקמפיין והטמעת המסרים עד לביסוס המותג. אילן שיר הוא מנהל שותף במשרד "שיר שפיצר". בין היתר המשרד אחראי למיתוג העיר חולון כעיר הילדים ומיתוג העיר עכו כעיר ים תיכונית
 
מפגש שמיני- כתיבה שיווקית - רק על עצמי לספר לא ידעתי 
מגישה: רונית רכטשפן .

סדנה להעברה אפקטיבית של מסרים טקסטואליים למטרות שיווק וקידום. הסדנה תכלול עבודה מעשית על טקסטים של המשתתפים, ותכלול בין השאר עבודה על מספר נושאים: איך מעבירים מסר טקסטואלי אפקטיבי – עשה ואל תעשה, מהו בידול ואיך יוצרים אותו (כולל דיון בשמות זכירים), איך מגיעים לגרעין ולקונספט, איך לכתוב על עצמי ועל האומנות שלי. רונית רכטשפן היא קופירייטרית ויועצת אסטרטגית בכירה. מוסמכת הטכניון במינהל עסקים MBA , ובעלת תואר שני מאוניברסיטת לסלי בטיפול בהבעה ויצירה. מומחית בתחום ה- BTL - כתיבת פרופילים ותדמיות לימדה במכון הטכנולוגי בחולון והעבירה סדנאות תקשורת בחברות וארגונים שונים.
 
מפגש תשיעי -  סדנה מעשית מסכמת
מנחים: אורה לפידות ואלי גרינפלד
 
סדנה מסכמת במסגרתה יבחנו תכניות עבודה בתחום המחול והתרבות שיבחרו במשותף על ידי משתתפי הקורס. אורה לפידות היא  מנהלת משרד יחסי הציבור המוביל בישראל בתחום התרבות.
אלי גרינפלד הוא מפיק יזם ויועץ אמנותי במפעלי תרבות ופסטיבלים בארץ ובחו"ל. יועץ למוסדות תרבות בין היתר למועצת הפיס לתרבות ולאמנות זה שנה רביעית ברציפות, עיריית עכו ועוד 
  

פרטים והרשמה במשרדי העמותה בטל`:03-9021563 ובמייל idit@gelfandprod.com . מחיר מיוחד לחברי/ות עמותת הכוריאוגרפים: 600 ₪ בשישה תשלומים.
 


למועדי מופעים >

28/05/2008   :תאריך יצירה

הדפס הוסף תגובה

תגובת גולשים (2 תגובות)
הוסף תגובה   לכל התגובות
2. אני הולך,בדוק
אני , (01/06/2008)
1. מישהו הולך לקורס...?
סוכר , קפה (01/06/2008)

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע