סגור בנר
אמנים עניין פסטיבלים בידור ילדים קלאסי קולנוע מוזיקה מחול תיאטרון
רכישת כרטיסים אינדקס דרום ירושלים צפון חיפה מרכז תל-אביב
הופעות, פעילויות לילדים, לוח מופעים, סרטים וכרטיסים
מוזיקה
לוח האירועים 2024 מרץ 
א ב ג ד ה ו ש
     
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31
ביקורת
 
מאת: נחום מוכיח עולים השבוע: "צעירה מבטיחה" ועוד
 

 
 
קארי מאליגן זורחת בסרט הביכורים המשובח של אמרלד פנל, "קרואלה" עם אמה סטון מהפנט ועוד סרטים


"צעירה מבטיחה" (ארה"ב 2020)
דרמה. סרטה של אמרלד פנל. קסנדרה (קארי מאליגן), או בקיצור קאסי, בת קרוב ל-30, נשרה במפתיע מלימודיה בבית הספר לרפואה, אף שהייתה סטודנטית מצטיינת ועתידה נראה מזהיר. אירוע טראומטי-טרגי שעבר על חברתה נינה גרם לקאסי לשנות טוטאלית מסלול. היא עובדת כמלצרית בבית קפה קטן, חיה בבית הוריה ומתחמקת מהתחינות שלהם שתמצא בן זוג, תתחתן ותביא ילדים לעולם. בערבים היא יוצאת למועדוני לילה, מתחזה לשיכורה פתיינית ומאפשרת לגברים לחשוב שהיא טרף קל. אך ברגע האמת היא מעמידה את הציידים הזוממים הללו במקומם. מפגש עם ריאן (בו בורנהאם), חברה ללימודים בעבר, משנה את התמונה. קאסי מתחילה לחשוב שאולי היא יכולה לבטוח בו, אבל הקשר איתו גם מחזיר אותה לטראומה. עם אדם ברודי, ריי ניקולסון, סאם ריצ'רדסון. 113 דקות.

זוהי עבודת הבימוי הראשונה של השחקנית הבריטית בת ה-36 אמרלד פנל. ואיזו השקת קריירת בימוי מרשימה. הסרט המצוין הזה כבר זיכה אותה באוסקר התסריט המקורי, ובצדק. מאז שתנועת מי טו הפכה לחזקה ודומיננטית, נעשו כבר סרטים בנושא, כמו "פצצה" ו"עוזרת אישית" המעולה. וכעת מגיע גם "צעירה מבטיחה", שמרחיק את העלילה מסיפורי ניצול של מפיקי סרטים וטייקוני טלוויזיה את הכפופות להם לזירה הציבורית. קאסי לא הולכת בתלם. אף שהיא סטודנטית מבריקה לרפואה שצופים לה עתיד מזהיר לפניה, ואף שהיא בחורה יפה ואטרקטיבית, שלא לומר חכמה כאמור, היא בוחרת להתנהל עצמאית, בניגוד למשאלות הלב של הוריה וציפיות החברה ממנה. עבודתה בג'וב מלצרות לא מחייב ביום מאפשר לה בלילות לצאת ל"משימות" הקבועות שלה, שעלולות להיות בעלות רמות סיכון גבוהות. היא מגיעה למועדוני לילה, מתערבבת עם המבלים ולוגמת לא מעט אלכוהול. אבל כאשר גברים מנסים לנצל את היותה שתויה ומבולבלת, היא מאפשרת להם תחילה להבין שאפשר לעשות לה את זה, אך ברגע האמת מפגינה חוזקות, ורבליות בעיקר, שמעמידות את הגברים במקומם. התסריט של פנל מבריק, מגובש, מלוטש ולא מפסיק להפתיע עם טוויסטים בעלילה. וזה אחד ההיבטים שהופכים את הסרט למשובח. אלמנט נוסף הוא עבודתה המצוינת של קארי מאליגן ("לחנך את ג'ני"), שבאינטליגנציית משחק גבוהה מגלמת דמות כפולה. מצד אחד, זו המציגה עצמה כאישה מפלרטטת, קלה להשגה מה שנקרא, אבל מאידך זו האסרטיבית שיודעת איך להתנהל כדי להשאיר את הגברים שהתלבשו עליה מאוכזבים ומתוסכלים. בחלק הראשון של העלילה ברור שקאסי חסרת המנוחה מבקשת לנקום על משהו שמעיק עליה ומציק לה ורק אז, במיוחד אחרי המפגש עם ריאן, התעלומה מתחילה להיפרם אט-אט, אם כי עדיין צופנת לא מעט הפתעות. שום דבר בסרט הזה לא מובן מאליו. יש כאן למעשה מחקר יסודי על גברים המנצלים מינית נשים ועל המכניזם המעוות המפעיל אותם. מומלץ מאוד.

דירוג: ****

למועדי הקרנות

   

                
"עוד סיבוב" (דנמרק 2020)
דרמה. סרטו של תומאס וינטרברג. מרטין (מאדס מיקלסן), מורה להיסטוריה בתיכון בגיל העמידה חש את עייפות החומר. בכיתה הוא לעיתים קרובות מלמד את תלמידיו תוך פיזור דעת מעורר דאגה. בבית, כשהוא שואל את רעייתו אניקה (מריה בונווי) אם היא משתעממת בחברתו, היא משיבה שהוא כבר לא אותו מרטין לו נישאה. במפגש עם עמיתיו להוראה בבית הספר, טומי (תומאס בו לרסן), ניקולאי (מגנוס מילאנג) ופטר (לארס ראנטה) מתברר לו שמצבם לא שונה בהרבה משלו. כשהם נחשפים לתיאוריה שפיתח מדען נורבגי, שצריכת אלכוהול אישית, בהתאמה אישית לכל אחד, מחדדת את המחשבה ומשפרת את הביצועים בכל התחומים, מחליטים הארבעה לנסות זאת. האם באמת ריכוז גבוה של אלכוהול בדם פותח את הנפש לעולם הרחב, הצרות נראות קטנות והיצירתיות עולה? כך זה עובד אצל מנהיגי העולם לדורותיהם שצרכו אלכוהול בכמויות. מצ'רצ'יל, דרך ברז'נייב וילצין ועד ניקסון, בוריס ג'ונסון ואנגלה מרקל. הארבעה שוקעים בצריכת אלכוהול הולכת וגדלה, עד כדי אובססיביות והתוצאות לא מאחרות להגיע. התלמידים שלהם נהנים יותר מהשיעורים, רמת החיוניות שלהם עולה בבית הספר וגם בבית הם מתפקדים הרבה יותר טוב. אלא שכשמגזימים וממשיכים לשתות עוד ועוד, לשכרות עלול להיות גם מחיר בסופו של דבר. 117 דקות.

סרטיו היותר טובים של הבמאי הדני תומאס וינטרברג, מאבות תנועת דוגמה, יחד עם לארס פון טרייר, היו "החגיגה" ו"ניצוד". הפחות טובים (בהרבה) בשנים האחרונות היו "גיבורים במצולות" ו"הקומונה". "עוד סיבוב", זוכה אוסקר הסרט הבינלאומי, הוא איפשהו באמצע, אם כי מחזיר את הבמאי למסלול יצירתי מרתקת. השפה הקולנועית שלו כאן – שבחלקה עדיין תואמת את שיטת "דוגמה", קולחת ומיומנת - הן בהפעלת השחקנים ובניית הסצנות, חלקן עם ריבוי משתתפים, והן בשימוש מושכל באמצעים הטכניים, צילום, עריכה וכולי. ניכר שזה סרט של סדנה, של אנסמבל. של שיטה שבמסגרתה כונסו השחקנים ותרגלו סיטואציות תוך שימוש באקטים ובטקסטים כתובים, ובשילוב אימפרוביזציות. בחלק מהיצירות שלו, וינטרברג מגלה סקרנות ומרדנות, ואפשר לייחס לנטיותיו אלה גם את פיתוח הדוגמה. הוא אמנם לא בועט בקולנוע השמרני אבל הוא בעד חיפוש דרכי מבנה חדשות. נדמה לי שזה המקרה גם כאן. הרי ידוע שבסקנדינביה צריכת אלכוהול היא תחביב שכיח. ובא וינטרברג ומוצא סיבות להצדקת הטרנד הזה ואף מעודד אותו כמרכיב חיובי לשיפור הביצועים האישיים, האינטלקטואליים והאחרים. זו בהחלט מחשבה חתרנית, ביחוד כשידוע שאלכוהוליזם מוביל להתמכרות קשה ולמחלות פיזיות נוספות שונות. כשאניקה מנהלת עם מרטין ויכוח אישי-אינטימי בסגנון "לאן הגענו?" ו"יחסינו לאן?", היא אומרת לו: "לא אכפת לי שאתה שותה עם החברים שלך, הרי כל המדינה הזו שותה כמו מטורפת". אבל זו הביקורת היחידה כמעט שמשמיע הבמאי כנגד צריכת האלכוהוליזם בארצו. לא שהייתי מצפה ממנו ליצור תשדיר לבלימת תופעת השתייה וההשתכרות, אבל בסופו של יום המסר כאן הוא הפוך: האלכוהול הופך את החיים ליפים ושמחים יותר, ועכשיו לכו תתמודדו עם זה.

דירוג: ****     

למועדי הקרנות            


עוד סיבוב, תמונת יחסי ציבור

"קרואלה" (ארה"ב 2021)
דרמה. סרטו של קרייג גילספי. אסטלה, ילדה פראית ומרדנית, נזרקת מבית ספרה ואמה מחליטה לקחת אותה ולנסוע מעירן הפרובינציאלית ללונדון. בהגיען לטירה יוקרתית מבקשת האם מאסטלה להמתין ברכב בעוד היא מבקשת להשיג מימון לשהותן בעיר הגדולה. אלא שאסטלה ממרה את פיה, נכנסת לטירה וגורמת שם לאנדרלמוסיה שבעקבותיה רודפים אחריה ואחרי כלבה שלושה כלבים דלמטיים מאיימים, שגורמים לאמה של אסטלה ליפול מגשר ולמות. אסטלה מאשימה את עצמה במות אמה. היא נאספת על ידי שני גנבים קטנים, ג'ספר (ג'ואל פריי) והוראס (פול וולטר האוזר), מצטרפת לכנופייתם וכך חולפות להן עשר שנים. אסטלה (אמה סטון) כאישה צעירה ששואפת להתקבל לעולם האופנה הלונדוני התוסס של שנות ה-70, מצליחה להגיע אל אייקונית האופנה הברונית פון הלמן (אמה תומפסון) השחצנית והאגואיסטית, ומתחילה לעבוד אצלה. אסטלה לוכדת את תשומת לבה, הברונית מרגישה שכדאי לטפח אותה, ובין השתיים נרקם קשר של אינטרסים בעיקרו. אבל עד מהרה הופכת קרואלה דה ויל (היא אסטלה בדמותה החדשה), ליריבתה של פון הלמן, ועיצוביה היצירתיים מאיימים לשבור את ההגמוניה של הברונית. וזוהי רק תחילתה של סאגה טלנובלית ארוכה ומפותלת. עם מארק סטרונג', ג'ון מקריאה. 134 דקות.

קרואלה דה ויל היא גיבורת תרבות מרושעת המוכרת כבר שנים רבות. הסופרת הבריטית דודי סמית פרסמה ב-1956 את "101 דלמטים" שנועד לילדים. את הפרנצ'ייז רכשה חברת דיסני וב-1961 יצא למסכים סרט האנימציה הראשון "101 כלבים דלמטים". במרוצת השנים יצאו שני סרטי לייב-אקשן, "101 דלמטים" ו-"102 דלמטים", בהם כיכבה כקרואלה דה ויל גלן קלוז, המשמשת בסרט הנוכחי כמפיקה בפועל לצד אמה סטון, כוכבת הסרט כאמור. וכן יצאו שני סרטי אנימציה בנושא: "101 דלמטים" ו"על כלבים וגנבים". גילספי עשה לסיפור את הטוויסט הנכון. העלילה כאן מתחילה בשנות ה-60 ועוברת ל-70, שיאה מהפכת הצעירים, הבייבי בומרס שמשנה הכל, מהמוזיקה ועד האופנה שמותגיה גודשים את קרנבי סטריט. וברוח התקופה התזזיתית הזו הגיבורה שלנו מפלסת את דרכה לצמרת עולם האופנה. לא בלי לטעום את רשעותה המתנשאת והמבטלת של הברונית פון הלמן ואז להתעלות עליה כקרואלה, ששמה כרשעית העל עוד יילך לפניה. זהו למעשה סוג של סרט מצויר מצולם, אגדה בעלת דמויות קריקטוריסטיות מוקצנות כשצריך (רוב הזמן) וארציות, רגשניות וסנטימנטליות ברגעים הנכונים. שתי האמות - סטון ותומפסון - מחזיקות את הסרט הזה ביד רמה, כשתי דיוות מהפנטות, כשלצידן קאסט רחב של שחקניות ושחקני משנה המשמשים כעזר כנגדן. העלילה לא מביישת כל אגדה מארץ הפנטזיות או טלנובלה סוחטת דמעות ראויה לשמה, מתפתלת לכל כיוון אפשרי עם טוויסטים לא צפויים. העיצוב האמנותי של הסרט – הסטים, התפאורות, התלבושות, התספורות, האיפור – עומדים ברמה הגבוהה ביותר שאפשר לבקש בסרט של אולפני דיסני ובכלל. זה פרויקט שתפור בול על דיסני ומיזמיו ומביא את הרענון והעדכון התקופתי הנכון לאחר הסרטים הקודמים. וכדובדבן שעל הקצפת הפסקול, המורכב מאוסף נפלא שנבחר בקפידה של 30 מלהיטי הסיקסטיז-סבנטיז שנכנסו לקלאסיקה. דוגמאות? "Time of the Season" – הזומביס, "מגפיים אלה נועדו להליכה" – ננסי סינטרה, "Five to One" – הדלתות, "המון אהבה" – של לד זפלין, כאן בביצוע אייק וטינה טרנר, "The Wild One" – סוזי קווטרו, "היא קשת בענן" - הרולינג סטונס, "סימפטיה לשטן" – הרולינג סטונס, "אולי, אולי, אולי" – דוריס דיי, "דבר חי" – תזמורת אורות החשמל, "Hush" – דיפ פרפל, ועוד ועוד. סרט מהנה ומענג.  

דירוג: ****                  

למועדי הקרנות            


קרואלה, תמונת יחסי ציבור

"מקום שקט 2" (ארה"ב 2021)
אימה. סרטו של ג'ון קרסינסקי. הסרט נפתח בפלאשבק שמתאר את היום הראשון של מתקפת המפלצות העיוורות. בני משפחת אבוט, כולל האב לי (ג'ון קרסינסקי) מגיעים למשחק בייסבול בו משתתף הבן מרקוס, ואז פושטים היצורים הענקיים על העיירה וגורמים לכאוס. בזמן הווה, לאחר שבסרט הראשון האב הקריב את עצמו למען הצלת המשפחה, כעבור שנה מתברר שהיצורים בעלי חוש השמיעה האולטימטיבי השמידו את מרבית אוכלוסיית כדור הארץ. אלה שהצליחו להינצל נמצאים במצב קבוע של הימלטות וניסיונות הישרדות. כך גם אוולין, הבת החירשת רייגן, הבן המתבגר מרקוס והתינוק שנולד לפני שלי חוסל על ידי המפלצות. בני המשפחה מחפשים מקום מחסה באזור בו היה ביתם. רגלו של מרקוס נתפשת במלכודת דובים והוא נפצע. איכשהו בני משפחתו מצליחים להצילו ולחסל שתי מפלצות שאיתרו אותם. הם נתקלים באמט (קיליאן מרפי), שהיה חבר של אבי המשפחה לי, והוא מוביל אותם לבונקר תת-קרקעי. בהמשך מנסה רייגן לחפש אי שמשמש כנראה כמקום מפלט לניצולי מתקפת המפלצות, ואוולין מבקשת מאמט שיחזיר אותה לפני שיקרה לה משהו רע. אמט יוצא בעקבות רייגן וכך מתחילה מערכה נוספת של מאבק נואש של המשפחה, בניסיון לשרוד ולהימלט מהיצורים העיוורים הרצחניים. 97 דקות.

  

 

"מקום שקט" מ-2018 הציג נוסחה מקורית חדשה של סרט אימה מסוג אחר - עלילה בה הגיבורים מחויבים לשמור על שקט מוחלט, כדי שחיישני הסאונד הרגישים מאוד של המפלצות שפלשו לכדור הארץ לא יקלטו אותם. וזה אכן היה סרט שהשקט נשמר בו בנשימה עצורה. במובן זה, סרט ההמשך פחות מפתיע, כי הקונספט כבר מוכר והוא חוזר על עצמו ללא שינויים. יחד עם זאת, קרסינסקי מגולל כאן את המשך מסע ההישרדות של משפחת אבוט, כשהאם אוולין (אמילי בלאנט, אשת הבמאי) עומדת במרכז ותעשה הכל כדי לגונן על שלושת ילדיה. יחד עם זאת הוא בונה עלילה שגורמת לבני המשפחה לפעול במפוצל, אף שהסגנון ואווירת הכאוס והאנדרלמוסיה בעולם שלאחר הפלישה נשמרים. הסרט יותר "רועש" ומצויד באפקטים מעולים בסאונד ששומרים על המתח והדריכות. הסרט הראשון היה יותר הדוק ומגובש עבורי, וכאן יש תחושה של ניסיון לשמר את הישגי הקודם ואת התשתית הנרטיבית שנבנתה, מבלי להתקדם בכיוון קצת שונה. אנחנו לא לומדים למשל שום דבר חדש על היצורים המפלצתיים, אם כי הפעם ניתן יותר להתרשם ממידותיהם ומצורתם המזוויעה. השורה התחתונה: סרט המשך ראוי, אם כי לטעמי אילו קרסינסקי היה משקיע יותר בתסריט, התוצאה הייתה משופרת.

דירוג: *** וחצי          

למועדי הקרנות             


מקום שקט 2, תמונת יחסי ציבור
     
"שומר טינה" (ארה"ב 2021)
מתח-אקשן. סרטו של גאי ריצ'י. פטריק היל (ג'ייסון סטיית'האם) מתקבל לעבודה בפורטיקו סקיוריטי, חברה המאבטחת רכבים הנושאים משלוחי כסף מזומן. בולט (הולט מקאלאני), מי שמפקח על תהליך הכשרתו לתפקיד, מכנה אותו H. זה מסיים את אימוניו יחד עם מספר קולגות, בהם בוי סוויט דייב (ג'וש הארטנט) ומתחיל לעבוד בליווי ואבטחת הרכבים נושאי המזומנים. כאשר בולט נחטף ומוחזק כבן ערובה והחוטפים דורשים את 2 מיליון הדולר ש-H וחברו לחברה מעבירים ברכב המשוריין, H ייצא לפעולה מהירה ויחסל את ששת השודדים, מה שיפתיע מאוד את שותפיו ומנהליו בחברה, שלא העריכו נכונה את כישוריו המקצועיים הגבוהים. יש התוהים מיהו האיש השתקן והלקוני ומהיכן הגיע. ככל שהוא מבצע יותר ויותר מבצעי אבטחה בהם הוא מוכיח מיומנויות לחימה ואומץ לב בלתי רגילים, מתחילה להתברר המועקה הנפשית שבגללה הצטרף לחברה ותתברר המוטיבציה הגבוהה שלו ומה מניע אותו. עם ג'פרי דונובן, סקוט איסטווד, אנדי גרסייה. 119 דקות.

גאי ריצ'י חתום בין היתר על כמה סרטי מתח-אקשן-מאפיה בריטיים מסוגננים ומהוללים, כמו "לוק סטוק ושני קנים מעשנים", "סנאצ'" ו"הג'נטלמנים". סגנונו המיוחד הפך לסוג של תו תקן המזוהה איתו. לכן היה מסקרן לצפות ב"שומר טינה", סרט פשע אמריקני במהותו המתרחש באל.איי, ועד כמה יהיה דומה או שונה מסרטיו הבריטיים. במרכז "שומר טינה" הוא העמיד את כוכב הפעולה ג'ייסון סטיית'האם, שאף שיחק אצלו ב"לוק סטוק ושני קנים מעשנים" וב"סנאצ'" ועשה לעצמו שם ככוכב סרטי אקשן אמריקאיים, בהם סדרתיים ("מהיר ועצבני", "המכונאי"). בסרטי ריצ'י בעבר הוא הופיע בתפקידי משנה, וכאן זכה בהעלאה בדרגה והפך לכוכב הראשי של הסרט. והשדרוג הזה עובד לא רע. מהסרט אמנם נעדר הסטיילינג של סרטי המאפיה הבריטיים של ריצ'י, כולל האפיונים הציוריים של הדמויות והעגה הלשונית הטיפוסית שלהם, אבל אקשן עשוי היטב יש כאן למכביר, מה שמפצה קצת על תסריט שטוח ופשטני למדי, לפחות במה שהורגלנו לראות בסרטיו של ריצ'י. כשמתבררת הסיבה שבגללה הוא ויג'ילנטי (נקמן), כל מה שצריך להמתין ולראות הוא כיצד יפרע את חובו מאלה שהרעו לו. יש כאן גם הזדמנות לראות איך הסימנים הגנטיים של קלינט עברו במדויק לבנו סקוט איסטווד המשחק כאן, אבל בזה מתחיל ונגמר הדמיון.

דירוג: *** וחצי

למועדי הקרנות              


שומר טינה, תמונת יחסי ציבור

פריקי (ארה"ב 2021)
אימה. סרטו של כריסטופר בי לאנדון. מילי (קתרין ניוטון) היא תלמידה בת 17 בתיכון בליספילד. למרבה חרדתה התלמידים הסובבים אותה אכזרים וצמאי דם והיא מנסה לעשות הכל כדי להימנע ממפגשים אלימים איתם. אלא שהפיגיון העתיק, המיסטי, של "הקצב" (וינס ווהן), רוצח סדרתי ידוע לשמצה, גורם לחילופי גופים בין מילי ו"הקצב", והם מתעוררים זה בגופו של זה. מילי לומדת לדעת שלרשותה רק יממה אחת כדי להחזיר לעצמה את גופה, ואם לא תצליח לעשות זאת תישאר לכודה לנצח בגופו של "הקצב". הבעיה הגדולה היא שהיא נראית כמו פסיכופת ואילו הוא נראה כמו נערה תמימה ומפתח תיאבון לבצע קטל המוני במהלך נשף שאמור להתקיים בעיר. 102 דקות.

למועדי הקרנות              


פריקי, תמונת יחסי ציבור

"ראיה והדרקון האחרון"

אנימציה. סרטם של קרלוס לופס אסטרדה ודון הול. ראיה (קלי מארי טראן), היא בתו של מנהיג אחד מחמשת השבטים שמרכיבים את קומנדרה, שהייתה פעם מדינה מאוחדת וכעת משוסעת ונתונה למאבקים. בנוסף לכל הצרות היא גם מיובשת, כי לאספקת המים והגשם אחראים הדרקונים, ואלה נעלמו לפני זמן רב והפכו למאובנים כתוצאה  ממפגש עם ה"דרון", השדים המקומיים, שיצורים חיים הופכים לאבן במגע איתם. לפני שהדרקונים התאבנו הם הספיקו לרכז את הקסם שלהם בתוך אבן טובה שעשויה להביס את הדרון, אבל בני האדם רבו על השליטה בה, מה שפירק את קומנדרה והביאה למצבה הנוכחי. ראיה מחפשת את הדרקונית האחרונה (אקוופינה), כדי להפעיל שוב את הקסם ולאחד מחדש את קומנדרה. אלא שמי שתנסה לבלום אותן היא נמארי (ג'מה צ'אן), נסיכה בזכות עצמה ואויבתה המושבעת של ראיה. 107 דקות.

למועדי הקרנות              


ריה והדרקון האחרון


"גודזילה נגד קונג" (ארה"ב 2021)
בדיוני-פנטזיה. סרטו של אדם וינגרד. קינג קונג לכוד בתוך כיפה מתקדמת עצומה המדמה את פני האי שלו, לאחר שהאקולוגיה על אי הגולגולת נפגעה כתוצאה מסופות גשמים אדירות. את קונג מבקרת ג'יה (קיילי הוטל), ילידת האי האחרונה, לאחר ששאר הילידים נכחדו כתוצאה מהאסון. היא מסוגלת לתקשר באמצעות שפת סימנים ובתה המאומצת של המדענית ד"ר אילין אנדרוס (רבקה הול). ברני הייס (בריאן טיירי הנרי), טכנאי חובב קונספירציות העובד בבסיס תאגיד "אייפקס" בפלורידה, מוצא נתונים מרשיעים על החברה שמצביעים על קנוניה בה עוסקים אנשי אייפקס. עם זאת, גודזילה מתחיל לתקוף את המבנה ובעקבות זאת ברני מוצא את עצמו מול מתקן מסיבי בלתי מזוהה. מדיסון ראסל (מילי בובי בראון), חובבת התיאוריות של ברני, מגייסת את ידידה ג'וש ולנטיין (ג'וליאן דניסון) על מנת לחקור את התקפותיו של גודזילה. וולטר סימונס (דמיאן ביצ'יר), מנכ"ל אייפקס, מגייס את נתן לינד (אלכסנדר סקארסגארד), גיאולוג וחובב קונספירציות על תאוריית כדור הארץ החלול, כדי למצוא מקור-כוח חלופי הנמצא בכדור הארץ החלול, מולדת הטיטאנים. 113 דקות.

  

למועדי הקרנות              


גודזילה נגד קונג, תמונת יחסי ציבור

"סקובי דו" (ארה"ב 2020)
אנימציה. סרטו של טוני סרוון. חברי "מסתורין בע"מ": פרדי, דפני, ולמה, שאגי וסקובי דו - נאלצים לשתף פעולה עם גיבורים אחרים מהיקום של האנה-ברברה על מנת להציל את העולם מהנבל דיק דסטרדלי ומתכניותיו המרושעות. 94 דקות. 
        
 למועדי הקרנות          

 
סקובי דו, תמונת יחסי ציבור



02/06/2021   :תאריך יצירה

הדפס הוסף תגובה

הפוך לדף הבית   |   מי אנחנו  |  כתבו לנו   |  תנאי שימוש   | פרסום באתר   |   לרכישת כרטיסים   

ארכיון אינדקס   |  ארכיון אמנים   |  ארכיון אולמות   |  ארכיון אירועים   |  ארכיון כתבות

תיאטרון מחול | מוזיקה  | קולנוע  | קלאסי  | ילדים  | בידור  | פסטיבלים  | עניין  | אמנים

ביקורת תיאטרון  |  ביקורת מחולביקורת אופרהביקורת קולנועעולים השבוע | ראיונות קולנוע

ביקורת מוזיקה | ביקורת הופעות   |  ביקורת אלבומים |  אלבום והופעה  |  פותח קופסה  |   פותח קופה  

מה עושים עם הילדים בשבת  ההופעות השוות של השבועאירועים בחינם השבוע