 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
וידאו ארט |
 |
|
|
|
|
|
גרי היל במרכז לאמנות עכשווית |
|
|
|
|
|
|
המרכז לאמנות עכשווית מזמין את הקהל הרחב לערב שני של הקרנת עבודות וידיאו מאת גרי היל. בערב תוקרנה עבודות וידיאו חד-ערוציות שרובן משנות ה-80. מדובר בראשית ימי הווידיאו כמדיום עצמאי, והערב יאפשר הצצה להלך הרוח הניסיוני של אותם ימים.
תוכנית הערב כוללת עבודות מראשית דרכו של היל שמשתמשות באפקטים אלקטרוניים על מנת לבחון בעיות של שפה, ועבודות שמשתמשות בחפצים על מנת לבחון את מדיום הווידיאו. את הערב תחתום העבודה Why Do Things Get in a Muddle? Come on Petuniaמשנת 1984, שהיא גרסה ל"אליס בארץ הפלאות”. העבודה היא הבשלה של ניסיונותיו המוקדמים של היל לכדי יצירה סוחפת ומטרידה של חצי שעה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|