 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
תל אביב דאנס |
 |
|
|
|
|
|
ניה בינגי ואילה מידן - לדמיין מחדש - פסטיבל תל אביב דאנס |
|
|
|
|
|
|
"ודאי, האדם הוא יצור שהוצבו לו גבולות; חירותו מוגבלת.
אין היא חירות מתנאים אלא חירות לנקוט עמדה כלפי התנאים"
(האדם מחפש משמעות, ויקטור פרנקאל, מתרגם: חיים איזק, הוצאת דביר)
יצירה משותפת של הכוריאוגרפית והרקדנית ניה בינגי והאמנית-מאיירת אילה מידן, המפגישה את ריקוד הפלמנקו עם פעולת ציור דינמית המבוצעת בפני הקהל. במסגרתה, שתי האמנויות עוברות פירוק והרכבה מחודשת, תוך מתיחת גבולותיהן המוכרים: שפת הפלמנקו נעה בין מסורתי למודרני, קלאסי ואישי; והציור עובר מן הקנבס לבמה, מהדו-ממד של הדימוי המצויר לתלת-ממד של הקרנה על הגוף הרוקד.
מפגש בינתחומי זה מציף שאלות על האמיתי והמדומיין, ומידת הקביעות של התפיסה שלנו אודות המציאות.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|