 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
הסטודיו למשחק ניסן נתיב |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תעתוק וניהול מוזיקלי: אלכסנדר ליסיאנסקי תמליל: אביב איבגי נוסח עברי: עזה צבי בימוי: מישה לוריה תחקיר ועריכה: יקטרינה לוריה-טקצ`מן תאום אמנותי: מרטין עדין |
שחקניות: תלמידי שנה ג` סטודיו למשחק ניסן נתיב ירושלים |
הופעה ראשונה: 2009
|
|
|
|
איבנוב ניקולאי אלכסייביץ` - אציל פרברים זוטר, התחתן עם יהודייה במטרה להתעשר, אך לא צלח הדבר. שרה אשתו המירה את דתה והוריה נישלו אותה וכך מצא את עצמו איבנוב שקוע בחובות כבדים. עתה הוא מתחרט, אך מאוחר מדי. אחוזתו מתפוררת, אשתו נמאסה עליו, והוא מפתה את הבת הצעירה של אחד הנושים שלו, כמעט למול עיניה של אשתו הגוססת, בתקווה להינשא שנית ולקבל נדוניה שמנה...
על אף היעדרות מוחלטת של כוח רצון והתנהגות מבישה של הגיבור שמובילות אותו לאבדון, צ`כוב הגדיר את המחזה כקומדיה אנושית ולא טרגדיה. זהו אחד המחזות המורכבים של צ`כוב, שמעלה שאלות רציניות ונצחיות אודות אכזבה ואובדן של אמונה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|