 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
גשר |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מאת: דני וסרמן תאום אמנותי: חני ורדי מוזיקה: אבי בנימין תעתוק וניהול מוזיקלי: זאב לוי תחקיר ועריכה: אביה בש בימוי: רוני ניניו |
משתתפים: צחי גראד, אילנית בן-יעקב, ארז דריגס, נועה קולר |
|
|
|
|
ברי הוא מנהל בכיר בחברת השקעות. בערב יום הולדתו ה-47 הוא לא מגיע הביתה, אלא משוטט לבדו ברחובות. אשתו התומכת, לני, לא יודעת שהוא מובטל כבר חודש. איב, השכנה הסקסית, מספרת לה על כך ומכאן מתחיל תהליך פרימת חיי הזוגיות. ברי המובטל נאלץ להתעמת מול פניו האמיתיות של ברי המצליחן: מכור לעבודה, דורסני, מתוכנת למקסם את הרווחים. המחזה חושף באור בהיר ומכאיב את המנגנון הכלכלי שמניע את האהבה ואת מוסד הנישואין; הוא חושף את הקשרים הסמויים שבין המבנה החברתי והכלכלה המודרנית לשקיעתה של הזוגיות, ומעלה את שאלת דיכויו של הגבר המודרני; האם לגברים יש קריירה או שמדובר בתרמית? האם קורבנות תעשיית הזנות והפורנוגרפיה הן נשים בלבד? האם הרומנטיקה היא רק מניה? ומה המחיר שגברים נאלצים לשלם כדי להיות נאהבים?
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|