|
|
 |
תיאטרון מיקרו |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תפעול תאורה: מיכאל גורודין עיבוד ובימוי: אירינה גורליק ניהול מוזיקלי: בוריס זימין תעתוק וניהול מוזיקלי: איליה קוץ |
|
|
|
|
כתב היד ע"פ בשביס זינגר
סופר יהודי מצליח שחי בורשה, כתב רומן. מלחמת העולם השניה פורצת, והרומן נעלם במערבולת האירועים. אבל בשביס-זינגר לא היה בשביס-זינגר אם לא היה טווה סביב החוט העלילתי הזה מארג כביר של אהבה ותשוקה. אחד ממבקריו היטיב לתאר זאת כך: "כל מילה ומילה הייתה על אודות האהבה, ורציתי לנשק כל אחת ואחת מהן."
את סיפור האהבה של "כתב היד" מגוללת בפנינו אישה בלתי רגילה. שחקנית, שאהבה עד כלות את האיש שכתב את אותו "כתב היד". כמו בכל יצירתו של בשביס-זינגר, גם היא תוצר בלתי אפשרי כמעט של אהבה ושנאה, חטאים וקדושה, חכמה ובנאליות.
גיבורת המחזה חיה מחדש למול עינינו שני עשורים מחייה: אהבה, מלחמה, אובדן, מחנות פליטים וההגעה לישראל. סיפור חייה מר, דרמטי, אבל בו בזמן מלא הומור. בשעה שהיא מתכוננת להופעה בבית קפה בתל אביב, היא מדברת עם חבר ילדות, פסנתרן. וכך הזכרונות המשותפים הופכים לדיאלוג בין המילים שלה לצלילים שלו, צלילים שממש כמו שניהם, עוד זוכרים היטב את הימים ההם.
אישה זו, הפותחת בפנינו את הדפים הכמוסים ביותר ביומני חייה, מכילה בתוכה פנים רבות, נשים רבות - והלא היו לה כמעט עשרה שמות שונים. כל אלה חיות בה, והיא חיה אותן. בין כל הדמויות המרכיבות אותה, היא חושפת בפנינו אט אט את האמת עליה עצמה. ההצגה בעברית עם כתוביות ברוסית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|