 |
 |
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | | | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | | | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | | | 20 | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | | | 27 | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
 |
פסטיבל ישראל |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משך הופעה: כ90 דקות ללא הפסקה
|
|
|
|
אחרי שהציג את המלנכוליה של הדרקונים בפסטיבל ישראל 2016, פיליפ קן חוזר לפסטיבל, והפעם עם ליל החפרפרות. בשפתו הבימתית האודיו-ויזואלית בורא קן יקום תת-קרקעי ותת-הכרתי משעשע ומתעתע, שבו מתקיימת משפחה של חפרפרות ענק שהיא גם להקת רוק.
תמונת הנוף המרהיבה שנפרשת על הבמה הופכת את התיאטרון למערה ענקית שנושאת משמעויות אלגוריות ומיתיות – מיקרו-קוסמוס אוטופי שפתוח לפנטזיה ומאפשר צלילה לחלום אך בו בזמן גם מעלה הרהור על האספקטים החשוכים והמסתוריים של הקיום האנושי. המערה, שהיא מיצב אמנותי בפני עצמו, מייצגת את המערות כולן – מערה פרה-היסטורית, מערה אפלטונית, מערת מסתור ובונקר גרעיני – והחפרפרות מנהלות בה אורח חיים משחקי וקסום שמהול בהרבה עצבות ובדידות.
ליל החפרפרות הוא מסע מחילות לילי פתלתל שחושף פילוסופיה אקולוגית חדשה שבה הפלסטי והאורגני מתקיימים זה לצד זה. בעבור החפרפרות של קן נדמה שהקטסטרופה הנוראית מכול כבר קרתה. לצלילי קונצרט רוק הן מתחילות הכול מחדש, מנקודת האפס, וברוב פעלתנות עסוקות בבנייה ובהריסה ללא הרף, ובמקום הכי נמוך בעולם לא נותר לנו אלא לחגוג עמן את התפרצות התשוקות כולן במסיבת הרוק הראשונה, ואולי האחרונה, ביקום החדש. בשני העשורים האחרונים קן הוא אחד היוצרים הפוריים ביותר באירופה, ומאז 2014 מנהל את תיאטרון Nanterre Amandiers שבצרפת. במסגרת תהליך היצירה הייחודי לו הוא מתבונן בתופעות קטנות ובריטואלים מחיי היומיום, והופך אותם לתיאטרון חזותי שמתאפיין בתמהיל עדין של מלנכוליה ושמחה.
בסיוע המכון הצרפתי
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|