|
|
 |
תיאטרון קליפה |
 |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים מבצעים: אריאל ברונז מוזיקה: סימי לי ג`ונס עיצוב: עידית הרמן אורחים: מיה לנדסמן וקרנית בסון |
|
|
|
|
מופע הקאלט האנטיכריסטי לציונות, לבורגנות ולשיממון הבוהמה: גידופים של שירה, אקסטרווגנזה ומוזיקה חיה מהחלומות המהפכניים שקומיסרים עשו עליהם ערימות ילדים. כי אין מספיק טרור.
המופע הסודי. מופע התאבדות. הראשון בבידור. מחווה לדודו טופז. גירושים. טרור. מופע הלוויה. ברית. תחייה. סקס על הבמה. רדי לי מהארץ, עופי מהמדינה. מופע גיוס כספים. מופע העלמות. היכונו למופע ההסתה הגדול. מופע המסית תחת ערכי היסוד. פנויים ופנויות, בנים ובנות, בואו למופע האורגיה הגדולה. מופע מתחת לחגורה מסיבה פרועה עם ביצים מופע מד"א בפרוץ חמסה שנות גמל, כשצלקות הגמל 2018 עדיין חרוכים בבשרי, לא הספיק לי, והגמל בא לעוד. עוד פעם אחת, ודי שלום, אני נוסעת בואו להיפרד הגמל שלכם כאן היום אבל איפה הוא יהיה מחר? "מי רוצה סיבוב על גמל?" הוא מופע בין-מגדרי ניסיוני, ניסיון פוסט-דה-קונסטרוקטיבי להגדיר מחדש את המגדר, הזהות, והתיאטרון, באמצעות חקירה נפיצה של המיניות והאלימות. במרכז המופע ניצב דיקטטור-גמל, דמות נוטפת מיניות בעלת מגדר נזיל, נביא ומכשפה. הגמל פוסע על הבמה, ויורק טקסטים הטרוגניים, המערבבים קללות, סטיות מיניות, וחומרי טָבּוּ, עם סונטות שייקספיריות, שירה מקורית של הבמאי-שחקן, וחומרים נוספים. כל זאת, בעקבים גבוהים, לצלילי מוזיקת אלקטרו-פאנק מהפנטת, ותוך שהוא עוטה סדרה של תלבושות מקוריות בעלות אופי פרובוקטיבי, שנהגות מחדש לקראת כל מופע .
הגמל הוא התגלמות חדשה של המכשפה השייקספיריאנית, ודמויות מאגיות ומיתולוגיות אחרות. הוא מייצג את המקום בו האדם הולך לאיבוד, את המצב הכאוטי של האבדון, שהוא היחיד ממנו ניתן להתחיל או לסיים מסע. מרחב זה כפוך לחוקים וכללים מיוחדים, שלעיתים מתריסים נגד החיים עצמם, אך לשוכניו יש את היכולת לקדם את העלילה. הגמל של אריאל ברונז נקרא אלינו מתוך התהום, כדי לעקור אותנו מהמקום בו אנחנו תקועים ביחסי מגדר, פוליטיקה, ואסתטיקה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|