|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הצגות שונות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים מבצעים: מעיין יונגמן ע. במאי: גיל יונגמן |
משך הופעה: רבע שעה
|
|
|
|
לאור ההתעוררות של הפקות שייקספיר בתיאטרון הרפרטוארי ובפרינג`, והעלאת שלוש הצגות שייקספיריות בתיאטרון תמונע: "רומיאו ויוליה", "מקבת ", ו"ריצ`ארד השלישי" נצפה בסצנות מתוך ההפקות של תמונע ונקיים סימפוזיון על שייקספיר בפרינג`. ינחה אותו פרופ` שמעון לוי, בניסיון לדון בנושאים כגון: * למה שייקספיר היום - בימים שהמציאות חזקה מכל סאטירה והאמת מתעפשת בטורי רכילות, המגע בקלאסיקה הוא חזרה בתשובה - כמו לחזור לדת, לאלוהים. הקלאסיקה מאפשרת ליוצרים לבחון את החברה ואת ערכיה ולומר דרכה את שלהם: מסר ואסתטיקה. *תפיסת העולם של היוצרים – מיהו שייקספיר שלך ומה באמת הוא מאפשר לך לומר? ליצור? * מיהו שייקספיר העני לעומת הפקה עתירת אמצעי ייצור? מהו התרגום הנבחר להצגה ומדוע? מה לאבד, מה לעבד בגרסה הפרינג`ית? מהו בדיוק הקשר בין ההפקה למועד העלאתה מבחינה חברתית, פוליטית וטכנולוגית?
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|