|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אירוע |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
בימוי: ז`ביגנייב זומסקי דרמטורגיה: מוני יוסף, ז`ביגנייב זומסקי מוזיקה: פאבל פאלוך, קאטארזינה קלבה |
משתתפים: אוסנת שנק,לימור ברקו , מאלגוזאטה וואלאס אנטוניילו , פאבל אדמסקי, טאדאוש ריביקי |
|
|
|
|
פולין
קו-פרודוקציה: המרכז לתיאטרון של עכו - תיאטרון
Cinema
פולין
הבה נניח שישנו סיפור וישנו זיכרון שמעצב אותו, או משלים אותו. בדומה לציור קוביסטי, אותו סיפור יכול להיות מסופר מנקודות מבט שונות בו זמנית. גיתה טען שאכזבתו של אלוהים מהמין האנושי היא כה עמוקה, שבאחד הימים הוא ודאי ישמיד אותו באופן סופי. התוצאה תהיה "תחיה מחודשת של העולם". עולם חדש זה חובה עליו שלעולם לא יאבד את זיכרונו. היצירה היא פרי תהליך עבודה מתמשך ברוח התיאטרון הפסיכו-פיסי, ששני הגופים עובדים בהשראתו שנים. הפרוייקט בשיתוף מכון אדם מיצקביץ` וממומן על ידי משרד התרבות והמורשת הלאומית ומשרד החוץ של פולין.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|