|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הצגות שונות |
|
|
|
|
|
|
סוף הדרך - תיאטרון אספקלריא |
|
|
|
|
|
|
משתתפים: חגי לובר, אסף פניאל, אלעד לובר |
משך הופעה: כשישים דקות
|
|
|
|
נתנאל, עו"ד ירושלמי, מגיע באישון ליל לכיכר ציון, במרכז ירושלים. הוא מחפש את בתו, מוריה, שברחה מהבית לאחר מריבה עם הוריה. בכיכר נמצא מתניה, הוא מבלה את זמנו עם חבריו ב"זולה".
בין השניים נוצר קונפליקט, המורכב מיחסים של שנאה, בוז ופחד, אבל גם רחמים. נתנאל בטוח שבתו לא מתרועעת עם טיפוסים כמו מתניה, מתניה רואה בנתנאל אב האטום למצוקות של בתו.
כל אחד מהם רואה באדם הניצב מולו מטרד, אבל נתנאל יודע שמתניה יכול לעזור לו לחדור לנבכי נפשה של בתו. מתניה, מצדו, יכול פתאום לחשוף את רגשותיו האמיתיים – דווקא לפני אדם זר ההצגה באה להתמודד עם תופעה התופסת יותר ויותר תאוצה: בני נוער, נערים ונערות, מתמודדים עם מצוקות רגשיות ואחרות. ולעיתים, בשל חוסר מענה, מגיעים אף להתמכרות לסמים ולאלכוהול. ההצגה מבקשת לעורר את הדעת, כדי לאפשר התמודדות.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|