|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הצגות שונות |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עיבוד ובימוי: חנה ואזנה-גרינולד תפאורה ותלבושות: פרידה שהם תנועה: טל קון מוסיקה מקורית: אוריין שוקרון צילום: רות לביא תאורה: : רועי דביר ליווי אמנותי: אבי גיבסון בר-אל |
משתתפים: מוריה בשארי-ליפשיץ, כפיר ליבנה, ישי בן משה |
|
|
|
|
שלושה סיפורים קצרים – "חיזו בטטה" של סמי ברדוגו, "בלוק 30" של נפתלי שם-טוב ו"אח קטן" של רונית מטלון ז"ל – פורשים בהצגה "בלוק 30" יריעה רגשית, גיאוגרפית, חברתית ומעמדית. סיפורם של אנשי ונשות הפריפריה הנרמסים על ידי הממסד וילדים וילדות שגדלו וגדלים בשיכונים. ההצגה מאפשרת מבט אל תוך השיכון: למרקם היחסים שנוצר בתוך הבית ומחוצה לו, ולהשתנות הביוגרפית של אדם, קבוצה וחברה, שיחסי הכוח, הקרבה והניכור מעצבים אותה.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|