|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
משל המערה - מופע פלמנקו מקורי |
|
|
|
|
|
|
רעיון לברית: מיכל ברט, אלינור בן חנן, ניבה חיים, אילת טיבי, בת אל פדידה, שירן פינקלשטיין שיר השבוע: יהודה שוויקי נגנים: עפרי יבזור תאום אמנותי: יעקב ברסי צילום וידאו: גל רודיטי, אסף פורמן, יאיר קמפל |
|
|
|
|
"משל המערה", שנכתב לפני 2400 שנה על ידי אפלטון, מבטא במילים יסודות עמוקים ומרתקים בחוויה הבסיסית של תפיסת המציאות. משל זה מקבל גוף, מרחב וחיים במופע פלמנקו-מודרני של מיכל ברט, המשלב מוסיקה חיה ומקורית של גיטריסט הפלמנקו הספרדי .Jose Carillo, "El Fyty",
היצירה מעלה לדיון את השאלה בדבר ה-'מציאות האמיתית' בעידן המידע הקפיטליסטי, ומשקפת היבטים שונים מחיי היום-יום של הסובייקט הכלוא בתוך נורמות חברתיות, בפולחן אישיות, במרדף אחר המעמד והממון, שעה שה-'צלליות' חולפות על הצגים מולו, והוא נושא עיניו אליהן – בעיוורון. הכוראוגרפיה המקורית והייחודית של ברט - המבוצעת על ידה ועל ידי רקדניות האנסמבל שלה, מבטאת ברגישות, בעוצמה וגם בהומור את החוויה הפיזית-מרחבית שנוצרת בין הפרטים בחברה הכבולה בשלשלאות בלתי נראות.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|