|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
כוריאוגרפיה: יסמין גודר דרמטורגיה: איציק ג`ולי עיצוב חלל ותלבושות: גילי אבישר שירים: תומר דמסקי תאום אמנותי: עומר שיזף הפקה: גיא הגלר, סטודיו יסמין גודר משתתפים: הרכב מתחלף: טל אדלר -אריאלי, שולי אנוש, אדו טורול מוטלס , אופיר יודלביץ, דור פרנק, איילה פרנקל, אורי שפיר |
|
|
|
|
פעולה כוריאוגרפית בהשתתפות הקהל
בעקבות סטאבט מאטר
חוויה טקסית ייחודית בהשתתפות כארבעים אנשי קהל ושישה רקדנים
יסמין גודר הולכת צעד נוסף במסע החקר אותו היא מקיימת בשנים האחרונות עם להקתה, של שימוש במדיום המופע – ככלי שמחבר את הקהל לעצמו ולמופיעים, כאינדיבידואלים וכקבוצה, וככלי להתבוננות על נושאים כמו הכלה, פגיעות, אינטימיות, הזדהות וחוויה חושית – בזמן אמת, כחלק מהמופע עצמו. הגיבור הוא הגוף, וחווית הצפייה מתפתחת – והופכת לחווית החוויה. המופע נוצר בהשראת סטאבט מאטר- מזמור מוכר העוסק בסבלה של מרים, אמו של ישו, בראותה את בנה הצלוב, בלחן ובביצוע חי של המוזיקאית תומר דמסקי, אשר מזינה אותו באינטרפרטציה ייחודית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|