|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופע דיבור: ד"ר חגית אלדמע ריקוד: מיכל הרמן |
|
|
|
|
"מקורו של מעשה האמנות" הינה סדרה של 3 מפגשים בעקבות חיבורו המכונן של היידגר. זהו המפגש החותם את הסדרה. בסדרה מופיעות ד"ר חגית אלדמע והכוריאוגרפית והיוצרת מיכל הרמן. הערב יכלול שיעור ומופע מחול. "בחיבור "מקורו של מעשה האמנות" היידגר חושב על מעשה האמנות כמעשה שחושף ריב יסודי. ריב בין אדמה ועולם. האדמה היא יסוד מסתגר אבל גם כזה שמשמר ונוצר, והעולם הוא יסוד פתוח שהפתיחות שלו מתאפשרת הודות להופעת ההסתגרות של האדמה בעולם. באופן קריאה זה את המעשה ואת מעשה האמנות, היידגר פותח בפנינו מנעד אחר לחשוב על מהו ריב. שכן, עבורו, הריב הוא לא קטטה, מחלוקת, הרס, או סכסוך שצריך ליישב ולפתור. בגלל שבמהות של הריב הזה, היסודי, שקיים בכל רובד של החיים האנושיים ובאופן המזוכך ביותר במעשה האמנות, כל צד נושא את הצד האחר אל מעבר לעצמו. כלומר שאת הריב הזה אין לפייס אלא יש לפייט. כאשר הפיוט של הריב הוא מעשה האמנות" . – ד"ר חגית אלדמע
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|