|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
עבודת הסולו הראשונה של הכוראוגרפית דגמאר דאשור, הינה עיבוד עכשווי המשלב בתוכו את המוסיקה של יוהאן שטראוס והזיכרון ההיסטורי של ה'קונגרס הווינאי' (1814). דרך המוסיקה, הגוף והמשמעויות הפוליטיות שלו, דאשור חותרת להאיר את הרעיונות ההיסטוריים ואופן הזיכרון שלהם.
השימוש במוסיקה של שטראוס, שנתפסת כחלק מהזיכרון של הזהות הקולקטיבית האוסטרית, מאפשרת לדאשור לבחון את אופן התהוות הזהות לאומית השנויה במחלוקת כמו גם הקשר שלה לרעיונות הרומנטיים, הפטריארכליים, הבורגניים, ההרואיים, המתנשאים והיהירים שהתגבשו באותה תקופה. השראת הסגנון הבורגני הסולידי והשגרתי Biedermeier מהדהד אל הבמה את 'עידן הזהב' של וינה – תקופה שלמעשה מעולם לא התרחשה..
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|