|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
לא דף לבן - רות אשל ודגה פדר |
|
|
|
|
|
|
כוריאוגרפיה: רות אשל ודגה פדר עיצוב תלבושות: ורוניקה שור |
|
|
|
|
מפגש בין-דורי ובין- תרבותי
רות אשל מתכתבת עם עברה כרקדנית/יוצרת אוונגרדית לפני ארבעה עשורים וחולקת במה עם דגה פדר, שותפתה במפעל חייה עם העדה האתיופית בלהקות "אסקסטה" ו"ביתא" – מחול אתיופי עכשווי.
אשל ביצירתה "גלימת האבן" משנת 1980 שעוצבה בידי הפסל אברהם אופק, ובה כיסים מלאים אבנים/חטאים, עוברת טקס היטהרות עם תובנות חדשות. היצירה משלבת בוטו, ריקודי כתפיים ותפאורה קולית. בכורה בפסטיבל בין שמיים לארץ 2017.
פדר הייתה סולנית בלהקות האתיופיות וכיום מנהלת אמנותית של "ביתא". ב-JALO מספרת על עלייתה לארץ ומאבקה על שוויון וזהות ומשתמשת בטכניקת דיבור/מקצב/תנועה מתרבות הלוחמים האתיופים היוצאים לקרב. בכורה בפסטיבל הולגאב 2017.
דואט חותם את המפגש הבין-דורי והבין-תרבותי.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|