|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: סגית אלמליח אורחים: סופי ארמוזה - רקדנית אורחת |
|
|
|
|
"יא מסהרני"
מופע ריקודים אוריינטלים
ריקודי בטן לצלילי מוסיקת המזרח, מן הקלאסיקות של אום כולתום ועד השירים המודרנים העכשוויים של העולם הערבי.
המופע לוקח את הצופים למסע לתרבות הריקוד במצרים דרך סגנונות הריקוד השונים.
את הסגנון הכפרי הפולקלורי, הבלאדי, נהגו הנשים לבצע בכפרים המצריים, בחגיגות כגון חתונות, כאשר נשים וגברים רקדו בנפרד. מאוחר יותר, כאשר החלו נשים להופיע, הן אימצו גם את סגנון הריקוד הגברי, ריקוד המקל.
סגנון האוריינטל, סגנון הקברט, הפך פופולרי במצרים בשנות ה-40 של המאה ה-20.
בתקופה זו, תור הזהב בקולנוע המצרי, הופיעו זמרים מפורסמים לצד רקדניות מפורסמות לא פחות כגון, הזמר פאריד אל-אטרש והרקדנית סמיה גמל, שהופיעו יחד בסרטים רבים.
סגנון ריקוד זה הושפע מסגנונות מערביים כגון הבלט, והוא המקושר יותר כיום עם השם "ריקודי בטן".
במופע חושפת סגית את הסגנונות השונים בפני הקהל בריקוד מקל, ריקוד סגאטים (כלי נגינה דמויי מצילתיים קטנים), ריקוד הצעיף ועוד.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|