|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יצירה: דגנית שמי , רולי אליעזרוב |
רקדנים: נועה שביט, אבשלום לטוכה, אנדרה מיכאסקו, ליל גורן, דרור שובל, רולי אליעזרוב |
|
|
|
|
יצירתה הראשונה בארץ של הכוראוגרפית דגנית שמי מאז חזרתה מניו יורק, שם זכתה להצלחה והכרה ע"י אומנים מובילים, בכללם מיכאיל ברישניקוב. דגנית חוברת לארכיטקט ויזם ההייטק רולי אליעזרוב ביצירה העוסקת בשאלות של זהות על ידי בחינת איקונוגרפיה של תנוחות הירואיות מז'רגון האתוס הציוני, ומעמידה אותן בתוך קונטקסט עכשווי של בנית זהות ברשת החברתית. על העבודה 'ניסויים בבני אדם' עבדו השניים בשיתוף עם קבוצת רקדנים יוצרים קרוב לשנה. העבודה מעוררת את השאלות האם אנחנו שפני ניסוי? האם מדינת ישראל, כמו גם הרשת החברתית, הינה למעשה ניסוי בבניית זהות? העבודה משתמשת בדימויים דומיננטים אשר מעצבים את זהותנו, בניגוד לרבדים הקלאסים המרכיבים את הזהות כגון, חוויות ורגשות, ומייצרת אנלוגיה בין השפעות הניסוי המיוצרת ע״י כור ההיתוך המאפיין את החברה הישראלית של ראשית ההתישבות לבין זהות המיוצרת ע״י כור היתוך חדש הנוצר בימינו דרך הרשתות החברתיות.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|