|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מופעים |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים מבצעים: סיגל זיו רקדניות: לירונה בן יעקב ויעל מבור |
|
|
|
|
עשר נשים רוקדות מזרח ומערב ומה שביניהן בסגנון ה tribal fusion הן מביאות איתן את היסוד הנקבי והזכרי, את הרך והחזק , את העגול והחד, את הקדום והקדמה, את היחד והלחוד, בשפה אוניברסלית באהבה לריקוד. המופע חושף את סגנון הטרייבל החדש (ריקוד הבטן השבטי) אשר מקורו באמריקה. סיגל מביאה את האינטרפרטציה שלה לסגנון הזה ושוב פורצת את גבולות המחול המזרחי המסורתי. יצירות בבכורה במסגרת הערב: צועני צרפתי: שבע נשים מציגות כבחלונות ראוה את גינוני הנשיות שלהן כסאגה שחוזרת על עצמה. לכל אחת יש את השפה והניואנסים האישיים שלה , אבל לבסוף הכל מתאחד לשפה אחת, לאישה אחת. מנטרה סגטים: ריקוד בטן שבטי הנרקד בצורה ובאופי של טקס ללא שם. הרקדניות נעזרות בסגטים (קסטנייטות מזרחיות) על כפות ידיהן . במקצב מונוטוני עם שבירות בפרקי זמן שונים, מציגות הרקדניות את מיומנות הריקוד שלהן כשבט נשים אשר כמו מהפנטות את המתבונן בהן בנשיות חזקה ומלכותית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|