|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
ג`אז/בלוז |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
לפני שלושים שנה, חברו חמישה מוזיקאים ישראלים צעירים ומוכשרים, שרצו להלחין ולבצע יחד ג'אז מקורי ועכשווי. כך נולד הרכב הפיוז'ן הישראלי משיכת יתר. לשם יש משמעות משולשת: האוברדראפט המוכר לכולם כמינוס בחשבון הבנק; נגינה שהיא מבחינה ריתמית מאחורי הפעמה; ואימון בהפקת צליל באמצעות נגינת צלילים ארוכים. ואכן, חברי ההרכב מעידים שנכנסו לא פעם למצב של משיכת יתר – גם בבנק, גם מבחינה מוזיקלית-ריתמית וגם באימונים ארוכים.
אחרי כמעט 20 שנה מאז פירוק ההרכב, בשלה העת למפגש מחודש של החמישה שמוציאים בימים אלה אלבום שני כפול. גורי אגמון - סקסופון סופרן, סקסופון אלט עמיקם קימלקמן - סקסופון אלט, סקסופון טנור ירון גוטפריד - פסנתר, סינתיסייזר אריה וולינץ - בס רוני הולן - תופים
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|