|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
SHOWER OF GOLD (RANDIYA DAHARA) |
מקלחת של זהב |
|
|
|
|
|
|
בימוי: אודאייקאנת'ה ווארנאסוריה |
משתתפים: גת'ה קומראסינגהה , קאמאל אדארה אראצ'צ'י , ג'קסון אנטוני |
הופעה ראשונה: סרי לנקה 2004
משך הופעה: 112 דקות
|
|
|
|
דרמה המתרחשת על רקע מלחמת האזרחים בין הסינהלזים והטאמילים בסרי לנקה. אמלי היא אישה ענייה, מאהבת של עבריין נשוי המגדלת לבד את בנם. כדי לשלם לשירות תעסוקה עבור הרישיון לעבוד מחוץ לסרי לנקה, היא נעזרת בנוכל ומתחזה לאלמנתו של חייל שנהרג במלחמה. אחרי תלאות רבות והפגנת משחק למופת מול רשויות הצבא ומשפחתו של החייל, היא משיגה את הכסף אך בגלל ייסורי מצפון מוסרת את חלקה להוריו של "בעלה" ועוברת לגור בביתם. ואז מסתבר שהחייל המת שהוכרז כנעדר, בעצם חי וקיים ושוכב פצוע ובהלם קרב בבית חולים. אמלי מוצאת את עצמה בסיטואציה המסכנת את חייה, מסובכת עם הצבא, עם "משפחתה", עם הנוכל שארגן את התרמית ועם בן זוגה הפושע המחפש אחריה. בניגוד לקולנוע האסקייפיסטי של שכניהם מהצפון, בסרי לנקה נאמנים לריאליזם כמעט דוקומנטארי בסרטיהם. "מקלחת של זהב" הוא דוגמא מובהקת של גישה זו. הסרט ניחן באומץ פוליטי וחברתי, בהציגו דמות גיבורה שנויה במחלוקת המעוררת את האמפטיה של הצופים.
סינהלזית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|