|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע ספרדי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: מריה אלצ'ה , מרסדס מוראן , קרלוס בלוסו |
הופעה ראשונה: ארגנטינה;איטליה;ספרד 2004
משך הופעה: 106 דקות.
|
|
|
|
אמליה מתגוררת במלון המוזנח שמנהלת אמה ובו מתקיים כינוס רפואי. את זמנה
היא מבלה בשיעורי דת, בשיחות עם חברתה הטובה (והמופקרת ממנה) ובבילוי בעיר.
במהלך אחד מהבילוים האלו נדמה לה כי היא חשה שמישהו מתחכך בה והמישהו הזה
הוא ד"ר חאנו, אחד מאורחי המלון ומושא חיזורי אמה. בהשראת שיעורי הדת היא
בטוחה כי היא זו שנשלחה לגאול את נפשו של הרופא. על הבסיס הזה, בונה
לוקרסיה מרטל דרמה אינטימית שעובדת על המתח שבין החבוי והאסור לגלוי והמותר,
בין קפדנות דתית למיניות מתעוררת. כמו בסרטה הראשון, "הבצה" (פסטיבל ירושלים
2001), גם כאן עיקר העוצמה מושגת מהאווירה הדחוסה שנעה בין קירבה לרקבון
ואשר מושגת באמצעים קולנועיים: צילום מוקפד המסתיר יותר מאשר מגלה ועיצוב
פסקול רב-שכבתי. אלמנטים אלו תורמים למימד המסתורין המתקיים בסרט והופך
אותו ליצירה מסקרנת ומעוררת ענין.
ספרדית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|