|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע ישראלי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: ישראל 2005
משך הופעה: 90 דקות
|
|
|
|
קריוקי בשפה רחוקה הבוקע מדירת שיכון ביפו ד'' מקבל את פנינו בפתיחת הסרט. את ואן אנחנו מכירים דרך הבלוג - יומן האינטרנט שלה. בצברית רהוטה וחדה כתער, מגוללת בת ה-21 את סיפורם האבסורדי של הוריה - פליטים שנחלצו מתופת המלחמה בוייטנאם ונקלטו בישראל, במחווה ההיסטורית של בגין מ-1977. זהותה של ואן מפוצלת ומתנגשת דרך קבע עם המציאות הישראלית. כשעמי, אבא של ואן, מחליט לחזור למשפחתו שבוייטנאם, ואן מוצאת עצמה מתבוססת בסיפורו הטראגי של אביה - סיפור אכזרי על אובדן, פליטות והישרדות שואתית. מסע השייכות של ואן הופך לקיומי, כאשר היא מצטרפת אל אביה בניסיון להחזיר את אדמות המשפחה שנמצאות בכפר שכוח-אל בלב הג''ונגל הוייטנאמי. בסרטו החדש, כמו בסרטיו הקודמים, יוצר הבמאי דוקי דרור משל קולנועי על זהות, שייכות וזכות השיבה, בסגנון החוצה את גבולות הז''אנר התיעודי.
עברית ווייטנאמית, תרגום לעברית
ביקורות נוגע ומרגש, אבל נמתח ונמרח מדי. המסר, התובנות והמסקנות מובנים ומתחילים להיטחן ולחזור על עצמם, הרבה לפני שמסתיימות 90 הדקות של הסרט.
נחום מוכיח, הבמה
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|