|
|
|
קולנוע אסייתי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: לי סאונג-ג'יי , לי יוּן-קי , צ'וי ג'ין-וונג בימוי: לי יוּן-קי |
משתתפים: קים ג'י-סו , הוואנג ג´אונג-מין , קים היו-אוק , לי דאה-יאון , לי גאום-ג'ו |
הופעה ראשונה: דרום קוריאה, 2004
משך הופעה: 99 דקות
|
|
|
|
ג´ונג-הי היא פקידה בסוכנות דואר שכונתית קטנה - אשה בשלהי שנות ה-20 לחייה השומרת על מרחק מן הסובבים אותה. הסרט עוקב אחרי שגרת יומהּ - מהמשרד, הביתה, לארוחות חפוזות שהביא שליח מהמסעדה וכיו"ב. כדי להיגאל מהבדידות היא מביאה הביתה חתלתול אבל זה מבלה בעיקר מתחת למיטה ועיקר זמנה עימו מוקדש לניסיונות לשכנעו לצאת מהמסתור. ג´ונג-הי עדיין מתקשה להתאושש ממותה הטרגי של אמהּ אבל יש לה עוד בעיות. בחור שאיתו היא יושבת לצהרים במסעדה עלובה וריקה מאדם - המתגלה כמי שהיה בן זוגהּ וננטש על ידהּ ערב כלולותיהם - מיידע את ג´ונג-הי בדבר נישואיו הקרובים. עוד גברים מפציעים ברקיע חייה - סופר השולח למו"לים כתבי יד דרך האשנב שלה או צעיר שיכור - והמפגש עימם רק מדגיש את סבך הבעיות הרגשיות שמהן היא מתקשה להיחלץ...
לכאורה, הרבה לא קורה ב´ג´ונג-הי, אשה´ - סרט רגיש רגוע ומהוקצע העוסק בתלאובות חיי הרגש של צעירה מופנמת ובעלת חזות רגועה שכל ניסיון להתמודד עם החיים בכלל והאהבה בפרט מאיים על קיומה. סירטו הארוך הראשון של לי יון-קי מגלה מקצוען מיומן שיודע איך לבנות אוירה ולנווט בקלילות את המצלמה והשחקנית המבריקה. הדמות הראשית נבחנת באמצעות בימוי מרוסן המצליח לקרב אותנו לגיבורה השברירית שמפליאה לגלם קים ג´י-סו, הממלאת את המסך לכל אורכו של הסרט. פרס ראשון בתחרות ´זרמים חדשים´ של פסטיבל פוסן.
קוריאנית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|