|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע סיני |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: סטיבן לאם, ג´וני טו , יאו נאי הוי, ייפ טין שינג, או קים קי , צ´נג סיו קאונג בימוי: ג´וני טו |
משתתפים: לואיס קו , צ´רי יינג , אהרון קווק , טוני לאונג קא-פאי |
הופעה ראשונה: סין/הונג קונג, 2004
משך הופעה: 95 דקות
|
|
|
|
טוני, צעיר שהבעה משועשעת שפוכה תדיר על פניו, מגיע לבאר המנוהל ע"י ז´ה-טו השתיין. לפני שהוא נכנס למקום הוא מתערב עם שומר הסף בריא הגוף שיפיל אותו ארצה תוך שניות ספורות וכך באמת קורה. את ז´ה-טו, פעם אלוף ג´ודו אגדי והיום אלכוהוליסט ומהמר כפייתי, הוא רוצה לפגוש כדי להציע לו לשוב לקריירת המזרן. אחרי שבעלת דירתה משליכה אותה ואת חפציה לרחוב באמצע הלילה, נקלעת לאותו באר גם מונה, זמרת כושלת עם חלומות תהילה. במאבקם של שלושת הלוזרים בדרך למיצוי עצמי מתמקד עיקרו של הסרט.
בשנתיים האחרונות הפכו סרטיו של ג´וני טוֹ לאורחים רצויים על מסכי פסטיבל הקולנוע בירושלים (אשתקד היו אלה ´רצים על הקָרְמָה´ ו´לפנות שמאלה, לפנות ימינה´ ושנה קודם לכן ´ימ"מ´). מדובר בקולנוען מנוסה שלמעלה מארבעים סרטים נזקפים לזכותו; רבים מהם הפכו לרבי מכר במזרח אסיה. חלק הארי ביצירתו קשור לאקשן אבל פה ושם הוא חורג ומשתעשע בהצלחה בסוּגוֹת אחרות. כאן, במחווה לאקירה קוּרוֹסָאוָוה ולרוח ההומניסטית המפעפעת מסרטיו ()בעיקר ´סאגת ג´ודו´, הפרק הפותח את הפילמוגרפיה של רב האמן היפני), מפנה טו את הצופה לטיפוס קצת שונה של עלילות גבורה. ´הגדת ג´ודו´ הוא יצירה מסוגננת הנשענת על כישורי הויזואליה שלו ועל הקלילות המשוחררת שבה הוא מפתח את הסיפור ומעצב את הדמויות (המקבלות איפיונים יותר עמוקים ומדוייקים מאשר במרבית סירטי הפעולה מהונג קונג).
קנטונזית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|