|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מבעד לאספקלריה האישית של כ"א מהם, 25 במאים אירופאים מ-25 מדינות האיחוד משרטטים דיוקן מרתק של היבשת. הקולנוענים קיבלו מהיזמים (חברת צֶנְטרוֹפָּה הדנית) סכום זהה (34,000) והמגבלות היחידות שהוטלו עליהם קשורות לאורך הסרט (לא יותר מחמש דקות) ולמידותיו (9:16).
יאן טְרוֹל משוודיה מטפל בהשלכות שיש להחלטת האיחוד האירופי לסמן את משק החי.
כריסטופר בּו הדני מגיש מונולוג של גבר מפוטם המדבר על הטעם המטאלי של המילה אי-רופה.
לילה פָּקָאלְנִינָה מלטביה מציגה דיוקנאות דוממים של אנשים שהתנדבו להתייצב אל מול המצלמה.
פאטי אקין מטעם גרמניה בפואטיקה בשחור-לבן על שירי הרוע.
תרזה וִיָאוֶרְדֶה מפורטוגל בהילוך איטי על מבריחי הגבול מהעולם השלישי לאירופה.
מרטין שוּליק מסלובקיה על נערה הרה בת 16 שלא יודעת מי אבי הולד ועל כוס תה של כומר ספקן המתחילה לצוף באויר.
פראנצ´סקה קומנצ´יני האיטלקיה מציגה את זיהום הסביבה בלגונה של ונציה.
בלה טאר ההונגרי בשוט אחד מדהים בשחור-לבן על תור לבית תמחוי.
בחורף המושלג של פולין מעבירה מלגוזטה שוּמוֹבְסְקָה אנשים ליד צלם הצלוב, שדמות העץ הישנה שלו מוחלפת בפסל פלסטיק ורדרד.
טוני גטליף מצרפת, לצלילי איב מונטן, מחבר אותנו למהגרים בלתי חוקיים בפריס הלילית.
תיאו ואן גוך מהולנד על יורוקוויז בהשתתפות מטורפת הולנדית מהרלם שאיבדה את בעלה לטובת אשה אחרת ואת בנה יחידה בתאונת שכרות.
פיטר גרינאוויי מטעם בריטניה על מקלחאמבט אירופאי שנגמרים בו המים.
אקי קאוריסמקי מפינלנד על הכפר ביקו שבפורטוגל.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|