|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: ישראל 2006
משך הופעה: 55 דקות
|
|
|
|
סרטה של תמר גולדשמיד "פילא דעייל בקופא דמחטא" (פיל שנכנס בקוף של מחט) עוקב אחר בוקר שבת אחד במחסום בית-איבא, אחד המחסומים המכתרים את העיר שכם. מחסום בית איבא אינו חריג. כמוהו יש בגדה המערבית עוד עשרות. הם אינם מפרידים בין ישראל לגדה המערבית, אלא ממוקמים עמוק בשטח הפלסטיני, ותכליתם אחת: להקשות את חיי התושבים, לשלול את חרות תנועתם, ולכלאם בתחומי-מושב מופרדים, מתכווצים. בבוקר הלוהט הזה לא אירע דבר חריג. לא ירו באף אחד, לא כפתו,לא היכו, לא הכריחו איש לשבת דווקא על ערימת הזבל או עם הפנים לקיר. ''רק'' ניסו למנוע מילד חולה אחד להגיע לעיר כדי לקבל עירוי דם. אבל בסופו של דבר גם הוא עבר. סתם יום רגיל במחסום רגיל, עם פלסטינים רגילים, שכרגיל מנסים להגיע לעירם, וחיילים רגילים שכרגיל מונעים זאת מהם. יום כיבוש רגיל.
ערבית ועברית, תרגום לעברית ואנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|