|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
HOUR OF THE WOLF |
שעת הזאבים HOUR OF THE WOLF |
|
|
|
|
|
|
שחקניות: מקס פון סידוב , ליב אולמן , אינגריד תולין |
הופעה ראשונה: שבדיה 1968
|
|
|
|
מבחינת נושאיו ומרכיביו שייך "שעת הזאבים" לסרטים שעשה ברגמן בשנות
החמישים וכולל לא מעט אלמנטים אוטוביוגרפיים.
הסרט עוקב אחר תהליך ההדרדרות של צייר המאמין שבעולם בו עובדות חשובות מרעיונות, האמנות שלו היא משנית. למרות תמיכתה הבלתי מסוייגת של רעייתו, הוא מאבד את הקשר עם המציאות ואינו מסוגל להבדיל בין העולם הריאליסטי לפנטזיה. למעשה זהו סרט אימים שתחילתו איטית ואפרורית ואובייקטיבית ומתארת את חיי בני הזוג על האי שאליו הגיעו כדי להמלט מן העולם. לאט לאט חודרות הרוחות וההזיות וסוחפות את בני הזוג למעגל אימים גובר והולך.
זהו ללא ספק אחד הסרטים המרשימים ביותר מבחינה ויזואלית שביים ברגמן. כדי לנכר את הקהל מהעלילה נפתח "שעת הזאבים" ברעשי אולפן הקלטה ובמונולוג ישיר של האשה אל המצלמה, וכך הוא גם מסתיים.
89 דקות
שוודית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|