|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: אהלובליה אשים , גואל שומונה , ומוקול קישור מוהנן |
הופעה ראשונה: הודו, 2005
משך הופעה: 83 דקות
|
|
|
|
במגדלי הפלדה והזכוכית שפורחים להם בשולי מומבאי פועלות לא מעט חברות 1-800 אמריקניות. גברים ונשים צעירים וצעירות המעטרים עצמם בשמות אנגלו-סקסיים, מגיעים למשמרת הלילה – באמריקה אלו שעות היום – ועונים לאיזו גברת מויצ`יטה פולס שרוצה לרכוש לעצמה מוצר שראתה בערוץ הקניות או לאדם מפינה עלומה אחרת בארץ האפשרויות הבלתי מוגבלות שמתקשה לעמוד בהסדרי התשלומים.
אשים אהלובאליה יוצא לטפל באחת התופעות שברא עידן הגלובליזציה ומתמקד בקבוצה של שישה סוכנים המוצגים על רקעים קבועים בין משרדיהם המוארים בניאון תעשייתי לבין בתיהם, בין השגרה היומיומית בעבודה ובין סיפורים ומאוויים אישיים. הפלוני והאלמונית מועסקים במשמרות ארוכות וצריכים לגשר בין המציאות הוירטואלית של מקום העבודה ובין העולם האמיתי והמיוזע של הכרך ההודי הענק. בתוך כך הם עוברים משברי זהות לא פשוטים המתגלעים בצורתם החיצונית ולא פחות מזה בעולמם הרגשי. `פלוני ואלמונית` הוא סרט מרתק ולו בזכות גישתו הקולנועית הרעננה. ראשית, תרומתה האדירה של מצלמת 35 המ"מ המקצוענית, המעניקה לסרט את איכויותיו הויזואליות יוצאות דופן (איכויות הנוצרות לא רק בזכות חדותהּ של התמונה ורוחבהּ של היריעה אלא גם בעצם מיקומהּ הנייח של זווית הראיה). שנית, מתוך בחירה סיגנונית לא מדובר בסרט סינמה וֶריטֶה פשטני על בחורים ובחורות אלא באפקט שיש לתופעה הכלכלית הגלובלית על קבוצה של אנשים.
אנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|