|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: דנמרק 2000
משך הופעה: 107 דקות
|
|
|
|
קאמילה נוסעת ללאס וגאס כדי להינשא לחברה הנריק. אולם ברגע האחרון היא מתחרטת, נמלטת באמצע הטקס, קופצת למושב האחורי של אופנוע החונה בפינת הרחוב ודוחקת בבעל האופנוע, רוק, שייסע מהר. זאת רק תחילתה של סאגה הנמשכת על פני חלקים גדולים של מערב ארצות הברית, כאשר קאמילה רוק נפגשים ונפרדים במקומות שונים, מתקרבים זה לזו ומתרחקים זה מזו, היא נתקפת מדי פעם בגעגועים לחבר שזנחה ואולי רוצה להשתמש בו כדי להציל אותה כשהיא נשארת בגפה בכרך גדול כמו לוס אנג''לס. תוך כדי כך מתחילה קאמילה להבין את מהות החוויה האמריקאית ועד כמה שהיא עצמה זרה לה, וככל שנמשכת הדרך המובילה מלאס וגאס ועד לסן פרנסיסקו מתחילה להתבהר מטרת מסעותיו של רוק.
סרט שהוא כולו על מפגש תרבויות, מושפע לא מעט מרוח הנדודים של סופרים כמו ג''ק קרואק, שאף מצוטט במהלך הסרט. מרטין גיסלסון צילם את כל הסרט במצלמת דיגיטלית, בלי תסריט, כשהוא מסביר לשחקנים את המצבים הדרמטיים ונותן להם הנחיות כלליות אבל משאיר בידיהם את עיצוב הדיאלוג הסופי. התוצאה על הבד היא פרי עריכה של לא פחות מ-300 שעות צילום.
מרטין גיסלסון – בוגר בית הספר לקולנוע בדנמרק, עבד כעורך סרטים עם כמה מן הבמאים הידועים בארצו, ביניהם גם בילה אוגוסט. מאחוריו סרטי פרסומת, סרטים תיעודיים, וידאו קליפים ועבודות מולטימדיה. הוא זכה פעמיים בפרס הסרט התיעודי הטוב ביותר בארצו על "הפטריוטים" (1997) ו"עונש מרבי" (2000).
פרס אמנות הקולנוע (הפרס הראשי) – פסטיבל מנהיים 2001
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|