|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: פרנסיסקו ראמוס, חרארדו הררו , מאתאו גיל, מרסלו פיניירו , אלפרדו מאיו בימוי: מרסלו פיניירו |
משתתפים: אדוארד פרנאדז , נאג`ואה נימרי , אדוארדו נורייגה , אדריאנה אוזורס , פבלו אצ`ארי |
הופעה ראשונה: ספרד /ארגנטינה/ איטליה 2005
משך הופעה: 115 דקות
|
|
|
|
על פי מחזה מאת חורדי חלסראן פרר.
בעוד רחובותיה של מדריד שוקקים בהפגנות אנטי-גלובליזציה סוערות, מגיעים כמה גברים ונשים לבית משרדים מודרני כמועמדים הסופיים למשרה נחשקת. הם מתקבלים על ידי מזכירה שחביבותהּ מעוררת חשד כבר מההתחלה. סביב הליך הסלקציה, סביב אופיין הווינרי של הנפשות הפועלות, סביב השוני שלהן זו מזו, נבנית אוירה של חשד וחוסר אמון מוחלט שלא יעלמו מהסרט עד לסיומו. המירוץ מזכיר תוכנית ריאליטי טלויזיונית שבה מתנהלים מאבקי כוח אכזריים והמתחרים אינם מהססים לדרוך איש על רעהו. המעסיקים לעתיד שופכים שמן על מדורת היריבות ועושים הכל כדי לסכסך בין המתמודדים. אלה מבחינתם מוכנים לעבור כל השפלה וסבל על מנת לזכות בתפקיד...
מרסלו פיניירו זכור לטוב בזכות `קמצ`טקה` שהוצג בארץ לפני כשנתיים שלוש. אם עד היום התמקדו סרטיו בנידחי החברה, סירטו השביעי מנסה לבחון את סוג יחסי האנוש העלול להתהוות בתוך מגדלי הפלדה והזכוכית של הכלכלה המודרנית. השקפת עולם המקדשת תחרותיות משמעותה כי אין גבולות ואין עכבות. אין סנטימנטים ובדרך להבסת המתחרה הכל מותר – הכשות, תרגילים מלוכלכים, בוגדנות, סכין בגב. האברים מתחת לחגורה הם כלי נשק לגיטימיים וחדרי השירותים מתפקדים כזירת התמודדות. בלי ליפול לאף מהמורה, באמצעות סיטואציות מדוייקות ודיאלוגים חדים, בונה פיניירו אוירת מתח שבה הצופה לא ידע אף פעם מי מושך בחוטים, מי פועל נגד מי מתחת לפני השטח, מה יקרה בעוד דקה, מי יחשוף בעוד רגע קט את פניו האמיתיות.
פסטיבלים: טורונטו, סן פרנסיסקו
ספרדית, כתוביות באנגלית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|