|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע אמריקאי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: ג'ייק גילנהאל , ג'יימי פוקס , פיטר סארסגארד |
הופעה ראשונה: ארה"ב 2005
משך הופעה: 123 דקות
|
|
|
|
מלחמת המפרץ הראשונה. מעט אחרי שצבא עיראק פולש לכווית, לומדים סווף וחבריו לפלוגה כי בקרוב יעברו למזרח התיכון כדי "להגן על הנפט של ידידינו הסעודים". מאומנים היטב, הבחורים הצעירים רק מחכים להזדמנות כדי להרוג מישהו. לא עובר זמן קצר והם נפרדים מהחברות ומגיעים למדבר. כאשר פורצת המלחמה מתברר כי את מרבית העבודה עושים כוחות האוויר והיחידה ממשיכה להמתין בשטח, מחכה לפקודה "אש". בינתיים כל מה שנשאר להם להרוג הוא הזמן... "ג''ארהד" הוא ''סרט אנטי-מלחמה בלי מלחמה'' (קבע בשנינות טוד מקארתי ב''וראייטי''), ואכן, עלילת סרטו השלישי של סם מנדס, המבוסס על ספר הזכרונות של אחד הלוחמים במלחמת המפרץ הראשונה, מעוצב כיומן קולנועי שגיבורו סווף מלווה באבחנותיו וחושף את הריק הרגשי והתודעתי שיוצרת המלחמה. בגובה הקסדות, נטולת סיבות פוליטיות ואישיות, מתגלה המלחמה כסוג של משחק בו חבורת גברים משולהבים מבקשים לפרוק את יצריהם. מנדס, שפרץ עם ''אמריקן ביוטי'' (עליו זכה באוסקר) מגלה כאן שוב מידה רבה של מקוריות צורנית באופן שבו הוא יודע כיצד להפוך תסכול ושעמום גבריים לרגעים קולנועים מרתקים ומפתיעים בעוצמתם.
אנגלית, תרגום לעברית.
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|