|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: הולנד 2006
משך הופעה: 95 דקות
|
|
|
|
בית הקברות ''פר לאשז'' בפאריז הפך מזמן לאתר עלייה לרגל, בזכות המצבות המעוצבות והאמנים הרבים הקבורים בו. זה המקום בו בחרה הבמאית ההולנדית הנודעת הדי הוניגמן לתהות על הישארות הנפש ועל השפעת אמנים ואמנותם לאחר המוות הפיסי. היא עושה זאת באמצעות פסנתרנית שמבקשת השראה בקברו של שופן; נהג טקסי מאיראן שפוקד את קברו של משורר בן עמו כדי להתחבר לשירה ולמוסיקה, שעוזרים לנפשו לשרוד; אישה מבוגרת שמטפחת באופן קבוע את מצבותיהם של פרוסט, אפולינר ומודליאני או מדריך תיירים שהתמחה בסיור בין המצבות מאז התוודע למקום בילדותו, ויש לו שלל תובנות על המקום. מסע אסוציאטיבי המחבר עבר עם הווה תוך כדי התבוננות ביופי, באזוב, בסדקים ובהתפוררות האבנים.
צרפתית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|