|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: סבסטיאן קמפוס , אורסולה בודניק , גבריאל דיאז |
משתתפים: סרחיו הרנאנדז , קוקה חואציני , נסטור קנטיאנה , פטריסיה לופז , מאקרנה טקה |
הופעה ראשונה: צ'ילה, 2005
משך הופעה: 99 דקות
|
|
|
|
מרקו הוא סטודנט לארכיטקטורה שלא מזמן נפצע בתאונה. לרגל הפסחא הוא מגיע עם חברתו החדשה לבית הקיץ של הוריו אי שם לחופיו האידיליים של האוקיאנוס. החברה המניפולטיבית היא שחקנית הדוניסטית וצרכנית סמים ולפחות מבחינת אמו של הבחור, לא נראה כי מדובר בכלה עתידית ראויה. האב, ארכיטקט בעל שם, גם שמו מרקו, מגלה כלפי הבחורה הצעירה והפתוחה חולשה מסוג אחר.
עוד דמויות בעלילה: שכנה צעירה ובודדה המאוהבת במרקו הבן עוד מימי נעוריהם ושני תלמידי משפטים המצויים בשלבים מוקדמים של יחסי אהבה. האחד בא ממשפחה אמידה ואין לו שום תסביכים בנוגע לנטיותיו המיניות. אהובו מגיע ממעמד נמוך יותר והוא עדיין לא שלם עם היציאה מהארון. העלילה סביב הדמויות הנ"ל תארך שלושה ימים ותסתיים בנסיבות שתותרנה את הצופה קצר נשימה...
סבסטיאן קמפוס מנוסה באמצעים דיגיטליים עוד מהפרק הקודם בקריירה שלו. סירטו העלילתי הארוך הראשון מנצל בצורה מקסימלית את השחרור הגלום בשימוש בהם. התסריט שעימו יצא לעבוד על `משפחה קדושה` היה לא יותר מקו מנחה שנועד להותיר את המבנה העלילתי כמות שהוא. כל השאר נותר פתוח לפרשנויות – חירות אילתור מוחלטת לצוות השחקנים ומצלמה דינמית שנדבקת לדמויות מבלי לתת להן מנוח. האמצעים הסיגנוניים הללו מניחים לבורגנות הצ`יליאנית להשתרע מתחת לזכוכית מגדלת ולחשוף לאויר העולם את חולשותיה, מכאוביה ולא מעט מהצביעות המסתתרת קרוב לפני השטח. פרס `נמר הזהב` של פסטיבל רוטרדם 2006.
ספרדית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|