|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
אומללות וטראגיות, נעות בין הקצוות הקיצוניים של יופי ואימה, של טוב ורע, מובילות הדמויות של פרנסואה בו ווי את הצופה ברחובות הקודרים של מדאין, קולומביה. אדווין, קצין משטרה, מתאר את מציאת גופת אביו שנרצח. חורחה שבחולפך לידו ברחוב בעודו פורק סחורה, יפגין סבר פנים נעים, היה בעבר רוצח שכיר. לואיס קרלו מטפל בפצועים ושולח את המתים לחדר המתים, ודריו מפרש לנוסעיו את הקודים המוסריים של עיר שהפשע בה הוא העיסוק השגרתי.
דרך מצלמתו של הבמאי מועבר עומק החוויה בשני מישורים – התייחסות מתמדת לקונקרטי והנוכחי, ומאידך בריחה לפואטיקה באמצעות שני זמרי רחוב המלווים את הסרט כקורוס יווני עתיק. מציעים נקודת מבט ספקנית ומנותקת מהכובד של סיפורי המוות, אומרים השרים "הפיקו תועלת מכל רגע" הם שרים "משום שכאשר הכל כבר יאמר ויעשה, החיים ישארו בגדר חלום בלבד".
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|