|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
מתח/פעולה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: גאורגי שנגלאיה , טטיאנה ניקולאייבנה, איגור בורטניקוב, ואלרי מלכוב , ילנה קאראשינקובה , אנדריי ניאדנוב |
משתתפים: מריה זבונארבה , פטר פדורוב , גריגורי אנשקין , מיכאיל חומיאקוב , דריה סימוננקו |
הופעה ראשונה: רוסיה, 2005
משך הופעה: 105 דקות
|
|
|
|
אחרי פתיח עם מירוץ מכוניות שתהיה לו משמעות בהמשך, בא לילה רוסי מושלג ובו מתרחשות שתי תמונות מקבילות – רוכבת על סוס וגבר רץ עם תיק על שכמו. הפרשית היא נטליה, קצינת משטרה. חבורת עבריינים עוצרת לידה ומנסה להכניסהּ למכונית. אולג, האצן, נחלץ לעזרתה ומסכל את מזימת החטיפה. חקירתה הנוכחית של נטליה קשורה לפרשת מותה המיסתורי של בלונדינית יפה וצעירה, בתו של התובע המחוזי שפעם היה לו רומן עם נטליה.
האם הבחורה נדחפה בזדון מגגו של בניין או שמא מעדה בשגגה? אם מדובר ברצח אזי אולג הוא החשוד העיקרי. אולי ממבט ראשון הם לא כל כך מתאימים אבל משיכה מתפתחת לה בין החוקרת הבשלה לבין הצעיר יפה התואר. מבעד לה הולכים ונחשפים הקשרים הנפרדים של כ"א מהם עם המנוחה ועל בסיס המתח והתשוקה נבנית עלילתו הסוחפת של הסרט...
גאורגי שנגלאיה שייך לדור הביניים, אלה שלמדו קולנוע בעידן הקומוניסטי והחלו את פעילותם המקצועית לקראת סיומו או אחריו. את לימודיו במכון הקולנוע סיים ב-88` והפילמוגרפיה שלו מתחילה על התפר שבין שתי התקופות. `מרדף על מחליקיים`, סירטו השישי במספר, משלב עלילה ישירה עם סיגנון מודרני ומחלק את גיבוריו בין שני העידנים. הותיקים שייכים לתקופה שבה היו הפתרונות קלים ורציונליים. החיים הפכו את הצעירים לציניקנים והמציאות ברוסיה של העידן הפוסט-קומוניסטי גילחה מהם אשליות ואמונה. המונחים אהבה ואמת מקבלים אצל כ"א מהדמויות משמעות אחרת לגמרי.
רוסית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|