|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
משתתפים: נטשה ריצ'ארדסון , יו בונוויל , איאן מקקלן |
הופעה ראשונה: בריטניה/אירלנד 2005
משך הופעה: 99 דקות
|
|
|
|
סוף שנות החמישים. מקס רפאל מתמנה למנהלו של מוסד פסיכיאטרי מבודד בצפון ווילס. אם למקס מצפה עבודה רבה במקום, כמו גם לא מעט עוינות מצידו של ד"ר קליב הותיק אשר לא זכה במשרה הבכורה, הרי שלאשתו ממתין בעיקר שעמום. את הזמן היא שורפת באמצעות סיגריות ואלכוהול, וכאשר היא מחליטה להקים גינה בעזרתו של אדגר, אחד המטופלים, מתחיל ללבלב לו רומן סוער וחושני בין השניים. אלא שאדגר מאושפז במקום על שנטל באלימות את חיי אשתו, ולא בטוח שתאוות הבשרים של השניים יכולה להבריא את שגעונו. פטריק מקגראת'', אשר כתב את הרומן עליו מבוסס הסרט, חתום גם על הרומן שהוביל ל"ספיידר" לדיוויד קרוננברג, ובהחלט אפשר לראות את קווי הדימיון בין שתי היצירות - לא רק בבחירות התמתיות אלא גם באופני הסיפור - באופן שבו לעיצוב העולם יש תפקיד מכריע בביטוי תודעתם הסובלת של גיבוריו. דיוויד מקנזי, שכבר הוכיח כשרון רב ב"שממה הגדולה" וב"זר", משתמש בקשת מוגבלת מאד של צבעים - בעיקר כחולים וחומים - כדי להעצים את תחושות המחנק והחדלון. הגישה הזו, לצד המשחק המאופק של אנסמבל השחקנים וטון הקריינות היבש של איאן מקקלן (שכדרכו מגיש הופעה מרתיעה ומרתקת גם יחד), הופכים את "שגעון האהבה" לדרמה צוננת ומצמיתה.
אנגלית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|