|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
דרמה |
|
|
|
|
|
I'M UGLY BUT TRENDY |
אני מכוערת אבל מדליקה |
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: ברזיל 2004
משך הופעה: 61 דקות
|
|
|
|
דניס גרסיה מובילה אותנו לתוך סצינת הFאנק הסוערת של ריו דה ז´ניירו, סצינה שמוציאה בסופי שבוע אלפי מבלים אל למעלה מאלף ממועדונים. מתברר כי חלק ניכר מן ההרכבים הפועלים בתחום הפאנק הם הרכבים נשיים שלא רק מאפשרים ביטוי פרובקוטיבי וישיר לנשים - ובהם לא רק רווקות בועטות, גם אמהות, סטודנטיות, פועלות וכו´ - אלא שלשונן החדה של הנשים מהווה מוקד להזדהות ולהצלחתו של ערב מוסיקלי. הלהקות מורכבות משילוב בין זמרות וראפריות לרקדניות והסגנונות נעים בין סוגים שונים של פאנק וסוגים שונים של ליריקה, עובדה המבטיחה קליעה לטעמם של קהלים מגוונים. המסע לאורך הלילות המוסיקלים של ריו מאפשר להתוודע למוסיקה ולנשים של העיר מנקודת מבט ייחודית.
פורטוגזית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|