|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
BEIJING BUBBLES |
בועות בייג'ין – רוק ופאנק בבירת סין |
|
|
|
|
|
|
יוצרים: סוזאן מסמר , ג'ורג' לינדט , תקליטי ליבלינגסליד , לוסיאן בוסה |
הופעה ראשונה: גרמניה/ סין 2005
משך הופעה: 82 דקות
|
|
|
|
"בועות בייג''ינג" הוא דיוקן של חמש להקות רוק השורדות בבירה הסינית, בתוך חברה שמתקשה לעכל את המוסיקה שלהן. הלהקות שונות מאוד מבחינת הסגנונות המוסיקליים שלהן הנעים מהצדעות ל"רמונס" (New Pants), השפעות של ג''ים מוריסון ((Joyside ולו ריד (Sha Zi), עוברים דרך שילוב בין רוק למוסיקה אתנית מונגולית (T9), ומגיעים עד לפאנק צרוף ובלתי מתפשר של להקת הבנות (ובסיסט ביישן אחד) Hang On The Box.
מה שמאחד את כל המוסיקאים היא האנונימיות המוחלטת בקרב הקהל הסיני הנוהה אחרי פופ סכריני (כמו בכל העולם), וחוסר עניין (ויכולת) להשתלב בחברה שמקיפה אותם. הם לא שייכים לחברה המשתנה, אבל גם לא מייצגים מרד צעירים, אלא רק את עצמם. בין הופעה מעוטת קהל אחת לשנייה אנחנו מכירים את סביבת מגוריהם ואת בני משפחתם, ומקבלים כך תמונה מרתקת של חיי היומיום בסין שלא מוכרת לתיירים. ומעבר לכל, הסרט שופע מוסיקה נפלאה, אנרגטית ומרעננת המעוררת געגועים לשנות השישים והשבעים במערב, כאשר המוסיקה עוד לא נשלטה בידי תאגידי ענק.
וידאו, מנדרינית ואנגלית, תרגום לאנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|