|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
תיעודי |
|
|
|
|
|
Art in the Twenty-First Century |
ארט 21 - מורשת |
|
|
|
|
|
|
מורשת מדוע אנחנו ממשיכים לקיים מסורות מסוימות וזונחים מסורות אחרות? האמנים הנסקרים בפרק זה משתמשים בחוויות חיים ומסורות משפחתית כדי לחקור אפשרויות אסתטיות חדשות. טניה ברוגרה חוקרת את היחסים בין אמנות, אקטיביזם ושינוי חברתי. ברוגרה מביימת אירועים המבוססים על תצפיות שלה ובחינה אמפירית של מונחים משדה הפוליטיקה של דיכוי ושליטה. עבודתה מקדמת את הרעיון של Arte Util , לפיה אמנות יכול לשמש ככלי להעצמה חברתית ופוליטית.
אברהם קרוזווילגאס עובד בסטודיו במקסיקו סיטי ובונה פסלים ומייצבים מחפצים וחומרים מגוונים שמצא. באמצעות האובייקטים בוחן קרוזווילגאס את ההשפעות של אילתור, שינוי וריקבון. הניסויים בעבודתו מאפשרים לו לחשוף את הקשר העמוק שבין זהותו לבין העשייה האמנותית שלו. קורות חייו המורכבים משולבים במציאות הקשה של החיים במקסיקו והוא חושף בעבודתו פנים אישיים וסקירה חברתית במקביל.
פסליו של וולפגנג לייב מחברים את העבר וההווה, החולף והנצחי. זאת מתוך הבנתו ותשומת הלב שלו לקנה מידה אנושי ולזמן החולף. בחירות החומרים הבלתי צפויות של לייב משתלבות עם התובנות הייחודיות הללו, לכדי האפשרות לתת ליצירותיו את הכח להעביר אותנו למחוזות בלתי צפויים של זיכרון והנאה חושית.
לאחר ההקרנה תתקיים שיחה עם לאה אביר, האוצרת של מוזיאון חיפה לאמנות
אנגלית תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|