|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | | | | | 1 | 2 | | | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | | | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | | | 17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 | | | 24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 | | | 31 | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
יוצרים: שמוליק קלדרון , יורם מילוא , עומרי צלמונה, דודי לוין , יצחק (צפל) ישורון |
הופעה ראשונה: ישראל 2006
משך הופעה: 65 דקות
|
|
|
|
"טאץ ווד" הוא סיפורו האישי של שמוליק קלדרון בעקבות מלחמת יום הכיפורים, המונולוג של קלדרון, הוא מונולוג אותנטי של "כל אדם" או "כל ישראלי".
קלדרון מגולל את סיפורו, מול המצלמה ללא סנטימנטליות או פאתוס , זהו "קולנוע-נטו", התמודדות של תסריטאי - שחקן מול מצלמה .באוקטובר 73 , קלדרון , שחקן תיאטרון צעיר, משחק תפקיד של חייל בשם יונתן במחזה של א.ב. יהושע. כעבור שלושה ימים פורצת מלחמת יום כיפור . קלדרון יורד לשדה הקרב ופוגש שם במפגש סוריאליסטי חייל קרבי בשם יונתן. קשר מיוחד נרקם בין חייל המילואים – קלדרון לבין החייל יונתן. בעקבות החלטה גורלית אחת, נשלח יונתן לקרב אבוד וקלדרון נישאר מאחור .
עשרים שנה אחר כך, המציאות כופה על קלדרון להתחבר שוב לרגשותיו, להתמודד עם מה שהודחק, לסגור מעגלים, ואחר כך לספר את סיפורו של אותו צומת עצבים רדום בחיינו, מלחמת יום כיפור, השולח את גרורותיו אל ההווה . זוהי נגיעה בזכרונות הקיבוציים של כולנו. המיתוסים הישראלים השחוקים מקבלים חיוניות חדשה ומעמד טרנסצנדנטי. מונולוג שנשאר עם הצופה זמן רב.
עברית, כתוביות באנגלית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|