|
|
|
|
|
|
|
|
|
א |
ב |
ג |
ד |
ה |
ו |
ש |
|
| | |
| | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | | | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | | | 14 | 15 | 16 | 17 | 18 | 19 | 20 | | | 21 | 22 | 23 | 24 | 25 | 26 | 27 | | | 28 | 29 | 30 | | | | | | | | | | | | | | |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
קולנוע תיעודי |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
הופעה ראשונה: ישראל 1999
משך הופעה: 50 דקות
|
|
|
|
הסרט מלווה את הפסל מיכה אולמן משך שנתיים בעשייה אינטנסיבית ואמביציוזית שמכילה ומדגישה כמה מרכיבים מרכזיים בעבודתו משנות השבעים ועד היום. חלק מהאיכות ומסוג של פגיעות בעבודותיו של אולמן הוא קיומן הזמני התקף למשך התצוגה בלבד ומתכלה לאחר מכן, בידי האמן עצמו או בגלל גורמי הטבע. עבודות כמו "יום חול" או "סיכון ארכיאולוגי", אשר זכו לתשומת לב ולשבחים, נעלמות במהירה מתוך פריטי האמנות החומרית ומהזיכרון והתודעה התרבותית. הסרט מנציח את יצירתן וקיומן של עבודות אלה ואחרות, תוך דיאלוג אינטימי בין המצלמה לבין האמן כדי להתחקות אחר תהליך היצירה – ממקורותיו הראשונים כרעיון ודימוי ועד למימושו בחומר.
עברית, אנגלית וגרמנית, תרגום לעברית
|
|
|
מחיר |
|
עיר |
|
שם
האולם |
|
שעה |
|
יום |
|
תאריך |
|
|
|
|
|